غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

عرض تسلیت شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری علیه السلام

السلام علیک یا ابا محمد یا حسن بن علی العسکری

: « اِعْلمْ اَنَّ قلوبَ اَهْلِ الطّاعهِ وَالاِخْلاصِ نُزعَ اِلیکَ مِثلَ الطیرِ اِلی اَوکارها »»

« فرزندم مهدی بدان که دلهای مردمِ با خلوص و طاعت پیشه ، بسان پرنده ای که بسوی آشیانه پر میکشد ، بیتابانه و مشتاقانه راهی کوی تو اند .»

شب 8 ربیع الاول بود اسمان سامره رنگی دیگر داشت ،محل مشهور به عسکر در تب و تاب بود و بیقرار ، گویا قرار است جنایتی هولناک اتفاق افتد ، رفت و آمد مامورین حکومتی در محل عسکر سامرا با شبهای دیگر سامره تفاوت داشت ، نبض زمان می طپید ، و شب طولانی تر از شبها دیگر به نظر میرسید    وچشمها  خسته از ظلم و بیداد حکومت عباسیان ، همه خفته اند جزء چشمان باقی مانده خاندان وحی در محله عسکر که در این محله در حصرند .

آخر مگر چه شده که مامورین و دژخیمان حکومت محل را در کنترل خود گرفته اند حکومت از چه می ترسد و از چه چیز واهمه دارد ؟ آخر مگر نه این است که دژخیمان محله را در محاصره و کنترل دارند و صداها را خفه کرده اند از کسی صدائی بر علیه حکومت شنیده نمی شود .

چرا حکومت واهمه دارد و دژخیمانش در رفت و امدند ؟

آری حکومت خوب می داند که لایق رهبری جامعه اسلامی نیست و خداوند امامت و رهبری امت رادر خاندان وحی و از نسل زهرا (س) و علی (ع)قرار داده .حکومت عباسی غاصب مقام رهبری امت است .

 فرعون زمان  می داند که سر انجام صالحان وارث غدیرند و دست حکومت جباران وکاخ های ستمگران به دست یدالهی امام مهدی وارث غدیر ، فرزند امام حسن عسکری علیهما السلام قطع و تخریب خواهد شد .برای از بین بردن امام مهدی ویا ممانعت تولدش  جلوگیری از تحقق اراده خداوند قهار امام عسکری علیه السلام در حصر قرار داده است و مظلومانه به زهر جفایش شهید می نماید . تا اراده خداوند فهار تحقق پیدا نکند ، اما این خیالی باطل است  و او خواهد آمد و اراده تحقق پیدا خواهد کرد کاخ ستمگران تاریخ و جنایت کاران را منهدم و حکومت عدالت گستر جهان خود را بر اساس قرآن و سیره جدش رسول خدا(ص) ایجاد می نماید ، ودیگر اثری از ظلم و جور نخواهد بود .

آری با شهادت جانگداز امام حسن عسکری علیه السلام . امامت امام عصر حجه ابن الحسن العسکری آغاز می گردد .شهادت این امام بزرگوار را به وارث غدیر امام مهدی ْعج و غدیرباوران عاشورائی منتظر و همه بیدارگران و پاسداران مدافع اسلام (امت اسلامی) تسلیت عرض می نمائیم .

همانطور که امام عسکری خطاب به فرزندش فرمودند ما هم عرص می کنیم اماما ، قلوب مشتافان در ایران اسلامی وجهان  وقلوب همه انسانهای آزاده و عدالت خواه  جهان بیتابانه و بیصبرانه و مشتاقانه بسویت پر می کشد و از درگاه خداوند عاجزانه در خواست می دارند  الهم عجل لولیک الفرج و النصر

نظرات 1 + ارسال نظر
آدینه بوک پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد