غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

به یاد او (عج) و در انتظار قدومش ( قسمت اول)

هر جمعه که می شود چشمان خسته از انتظار غدیر باوران عاشورائی منتظر بر دروازه سحر امام مهدی را جستجو می کنند . اینک به یاد محبوب دلها با قلم یکی از منتظران با هم زمزمه می کنیم

بخون باید نوشت این عهد و پیمان را

بغض راه سینه ام را بسته است .

من کجا این ناله ها را سر کنم ؟

خواستم که سخن را با این خطاب آغاز کنم که : « ای مولای من »

اماکمی که به خود آمدم ، اشکم امان نداد ، بغا خود گفتم : شرم نمی کنی ؟ آیا او مولای توست و تو اینگونه ای ؟ کدام بنده است که از سخن مولایش اینقدر نا فرمانی می کند ؟ زشتی های خود را یکی یکی بخاظر آوردم ، آنها که بیادم آمد که و بیادم آمد که اورا مولای خود خطاب کرده بودم ، آتش بجانم ریخت .آنقدر از خود بیزار شدم که یک لحظه آرزوکردم :

« یا لیتنی مت قبل هذا و کنت نسیاً منسیاً »

قلم را بر داشتم تا خطاب دیگری بنویسم . از فرهنگ حماسی و شور آفرین « ندبه » کمک خواستم بقصد تفئال بر آن دست آویختم ، شگفتا که آمد :

« الی متی وای خطاب اصف فیک و ای نجوی »

آخر ای آقای من ، با کدامین خطاب ترا بخواهم و راز دلم را چگونه با تو بگویم »؟

                                                     *

اینک این فریاد اشک آلود را

در کدامین سرزمین بیرون کنم

قامت خمیده ات را راست کن ای حبیب خدا ، ای پدر امت : یا رسول الله

پیکر افسرده زهرایت را در آغوش بگیر ! اشکها را از دیدگانش پاک کن ! پهلوی شکسته اش را مرحم بگذار!

گونه کبودش را نوازش کن ! قلب شسکته اش را التیام بخش .

 ای رسول خدا :

پیکر غرقه بخون «مجتبی (ع)را از مقابل چشمانش دور کن ! آن گل سرخ پر پر شده ، «علی اصغر » را از دست « حسین » اش بگسر !

مگذار که او چشمان غرقه بخون « عباس » را ببیند ، « علی اکبر » را نظاره کند ، «قاسم » دلاور زا ببیند که خونشان چگونه دشت نینوا را گلگون کرده است !

فعلی الاطایب من اهل بیت محمد و علی صلی الله علیهما و آلهما ، فلیبک الباکون و ایاهم فلیندب النادبون ،

از کنار شهدا ، دورش کن ، به او بگو که گریه اش را بس کند ، بگو که « فرزندش » می آید ، بگو که «او» از راه می رسد ؛ انتقام خونها را می گیرد ، شادمانی را بهمراه می آورد .

اللهم و سر نبییک محد صلی الله علیه و آله بروئیته و من تبعه علی دعوته و ارخم استکانتنا بعده

**

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد