غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

بمناسبت حمله ددمنشاه اسرائیل وکشتار .......(قسمت دوم )

قسمت دوم

جهانیان بخوبی فهمیده اند که دمکراسی و آزادی که دولت مردان آمریکائی و اروپائی نشخوار می کنند ترفندی برای غارت و چپاول ملل مختلف جهانی است چرا که آمریکا و اسرائیل و حامیانش همواره بر ضد بشریت عمل نموده و از کلمه آزادی و آزاد اندیشی به عنوان ماسک و فریب مردم جهان استفاده می کنند .

اما بعضی از دول اسلامی متاسفانه خود را به خواب می زنند تا حقیقت بگوشش نرسد !!

آیا وقت آن نرسیده است که دولتهای مدعی اسلام از خواب خرگوشی بیدار شوند ؟!. اگر دولتهای اسلامی عرب و غیر عرب که در جریان حملات ناجوانمرانه اسرائیل به لبنان سکوت اختیار کرده اند (گویا حلقه بندگی صهیونیسم جهانی در گوش کرده اند) بیدار نشوند و خود را با مردم مسلمان کشور خویش که از آمریکا و اسرائیل انزجار دارند و بارها نفرت خود را از ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل به جهانیان اعلام داشته اند همصدا و هممسیر نشوند بدانند که دیری نمی گذرد که با دستان پر قدرت مردم خود از اریکه قدرت به زیر کشیده خواهند شد و همچون دیگر ظالمان تاریخ به زباله دان تاریخ رهسپار خواهند شد چرا که تمایل به ظالمان دارند و و حب ظالمان به جای حب خدا در دلهایشان ریشه کرده است و آنان که ظالمین را تکیه گاه خود قرارداده اند درآتش غضب خداوند قهارگرفتارخواهند شد.

ای سران کشورهای اسلامی که در برابر جنایت ددمنشانه اسرائیل سکوت کرده اید شما با سکوت خود در برابر جنایت صهیونیستها در لبنان  چگونه  آیات شریفه قرآن را توجیه می کنید و در برابر خداون قهار چه پاسخی خواهید داد ؟ ! آیا شماهم قرآن وحی پیامبر اسلام را بازیچه می پندارید و به آن اعتقاد ندارید ؟!!

وَ لا تَرْکَنُوا إِلى الَّذِینَ ظلَمُوا فَتَمَسکُمُ النَّارُ وَ مَا لَکم مِّن دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لا تُنصرُونَ.(سوره هود آیه 113 )

ترجمه: تکیه بر ظالمان نکنید که موجب مى شود آتش شما را فرو گیرد و در آن حال جز خدا هیچ ولى و سرپرستى نخواهید داشت (واگر به ظالمان تکیه کنید و اعتماد نمائید ) یارى نمى شوید .   (دنباله دارد )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد