غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

بمناسبت حمله ددمنشاه اسرائیل وکشتار .......(قسمت پایانی)

قسمت پایانی

قال الله تعالی :

یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوى و عبدوکم اولیاء تلقون الیهم بالموده (سوره ممتعنه ، آیه 1 )

 )اى کسانى که ایمان آورده اید دشمنان من و خودتان را ولى خود قرار ندهید و طرح دوستى با آنها نیندازند.

تاکی باید  در برابر فرمان خداوند ایستادگی کرد ودر برابر کشتار مردم لبنان و فلسطین و ...  در برابر جنایات اسرائیل و حامیانش سکوت کرد  و به جای جلب رضایت پروردگا جهان رضایت رژیم نا مشروع اسرائیل و آمریکا و صهیونیسم بین الملل را جلب کرد ؟! تاکی ؟!!

حامیان اسرائیل بدانند که ملت لبنان و نیروهای مقاومت حزب الله و مردم ستم کشیده فلسطین باتکیه کمکهای خداوند و بر اساس وظیفه دینی و انسانی و با پشتیبانی مسلمانان و دیگر پیروان ادیان الهی و آزاداندیشان جهان از پای نخواهند نشست و تا شکست کامل کفر جهانی و نابود  دولت نا مشروع اسرائیل به  مقاومت ادامه خواهندداد و پیروز خواهند شد  .  

 خدایا حزب الله لبنان به یاری دینت و دفاع از بندگان مظلومت بپا خواسته و با عمل به فرامینت که در قرآن بر پیامبرت (که درود تو بر او و آل او باد)  برای هدایت بشریت فرو فرستادی در برابر دشمن بشریت یعنی  اسرائیل عاصب  مردانه ایستاده است همانطور که وعده فرموده ای آنان را یاری کن

 و دشمن بشریت و حامیش آمریکای جنایتکار را جامه ذلت بپوشان که وعده تو حق است . مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آنان که از جنایت اسرائیل حمایت می کنند . پیروز و پاینده باد نیروهای مقاومت  حزب الله در لبنان  و ملت ستم کشیده فلسطین  و بر قرار باد اتحاد  مسلمین در برابر کفر و استکبار جهانی .

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر .مرودشت  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد