غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

عرض تبریک فرارسیدن ۱۳ ماه رجب سالروز میلاد امام علی ع

باسمه تعالی

السلام علیک یا امیر المومنین یا حجت الله علی خلقه

مولای من : بار دیگر 13 رجب زادروز میلادت فرا رسد ،

اما  شادی روز میلادت با شهادت جمع زیادی از شیعیان مظلومت در جنوب لبنان با بمب های غیر متعارف  آمریکائی و اروپائی به دست اسرائیل این جرثومه فساد در خاورمیانه  مصادف گشته و از داغ پرپر شدن کودکان و مردان و زنان بی گناه و جوانان رشید حزب الله دلهایمان داغدار است .

اماما : اندوه وغم شهادت (گلهای باغ انتظار مهدویت ) موجب سستی و رخوت در انجام رسالت انسانی اسلامی شیعیانت نخواهد شد بلکه با مقاومت ومبارزه باشیطان بزرگ آمریکای جنایتکارو اسرائیل ددمنش قداره بند ه  با اعتقاد به خدا و قدرت اسلام وانتظار پاسخی کوبنده خواهند داد  ، که صبر و استقامت مقدمه پیروزی است .

اماما : هرسال در آستانه ماه رجب دلهای شیعیانت با عشق و شوق به سویت پر   می کشند ودر گرامی داشت سالروز میلادت  با بر پایی جشن و چراغانی خجسته میلادت را به پیشگاه مقدس فرزند برومندت آخرین حجت خدا بر روی زمین تبریک و تهنیت عرض می نمایند و آرزوی فرجش و نابودی دشمنانش و دشمنان مسلمین و قرآن را از درگاه قادر منان آرزو   می کنند .

اماما تورا به جان زهرای مرضیه مادر حسنینت آن شهیده راه دفاع از ولایت و قرآن که درود خدا بر او و پدر و شوهر  و فرزندانش باد قسم می دهیم که شما هم از خدا بخواهید که با اجازه ظهور و حضور منتقم حقیقی منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی( عج) ریشه کفر و الحاد وظلم را از روی زمینی که ورثه صالحان است بر کند وجهان انسانیت را از لوث وجود شروران وظالمان پاک سازد .   

مولای من میلادت را به محضر امام مهدی عج و به همه شیعیان غدیر باور عاشورائیت که در اعتلای فرهنگ قرآن و ولایت  می کوشند وهمواره با مستکبران وظالمان در ستیزند و از بذل جان در راه خدا دریغ ندارند بخصوص بیدارگران اقالیم قبله   تبریک  و تهنیت عرض می نمایم .                                                                                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد