غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

در سوگ یاس پهاو شکسته مدینه

بسم الله الرحمن الرحیم

یا بقیه الله الاعظم یا امام زمان ما نیز در عزای مادر شهیده مظلومه ات دلشکسته و عزاداریم و از درگاه قادر منان عاجزانه التماس می کنیم که از بقیه غیبتت به پهلوی شکسته و بازوی کبودش صرفنظر کند و با ظهورت  جهانی را از شر استکبار جهانی نجات بخشد.

 

حضرت زهرا(س) دلش از یاس بود      دانه های اشکش از الماس بود

در نظام هستى و عالم خلقت آنقدر مسایل اسرارآمیز وجود دارد که یقینا بشر، با همه اطلاعاتى که از جهان دارد، هرگز به ژرفاى آن پى نخواهد برد.

از جمله آن مسایل وجود چهارده معصوم است که خداوند آنها را به عنوان هدیه و نعمت بر انسان ارزانى داشته است و در بین این چهارده معصوم یک زن به نام فاطمه علیهاالسلام نیز قرار داده است . راستى این چه سرى است که در بین چهارده معصوم یک زن وجود دارد که یازده امام از نسل اویند!.  و راستى فاطمه کیست ؟!

 فاطمه علیهاالسلام الگوى معرفت الله است . فاطمه انسان کامل است و الگویى است براى تکامل فاطمه علیهاالسلام نه فقط هدایت گرى است در مسیر کمال بلکه به مقصد رساننده است ؛ چرا که داراى فضایلى است که انبیا آنها را داشته اند... فاطمه علیهاالسلام را مى بایست تنها با خاتم انبیا و تنها باید با دیگر معصومین قیاس کرد و بس .

 فاطمه علیهاالسلام کیست که در هنگام نماز در پیشگاه معبود، خدا به وجودش افتخار مى کند و چه گوهر ناشناخته ایست که رضا و خشم خود را در رضا و خشم وى مى داند! فاطمه علیهاالسلام لیلة القدر است و شناخت فاطمه علیهاالسلام در شناخت لیلة القدر است . در این بانوى بزرگ چه اسرارى نهفته است که چنین جایگاهى در نزد خداوند دارد؟

به امید آن که فرداى قیامت مشمول شفاعت حضرتش شویم.  ایام شهادت  ام ابیها ، مادر امامت ، همسر ولابت  اولین شهیده راه دفاع از امامت و ولایت  صذیقه شهیده حضرت فاطمه سلام الله  علیها را به امام مهدی عج منتقم حقیقی خون شهدا و همه شیعیان و دوستدارانش و نگهبانان و پاسداران همیشه بیدار دفاع از ارزشهای اسلامی در سراسر جهان  تسلیت عرض می نمایم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
someone پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

موفق باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد