غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

زاد روز مولود کعبه حضرت امام علی علیه السلام مبارک باد

السلام علیک یا امیر المومنین

یا وَلِىَّ اللَّهِ اِنَّ بَیْنى وَبیْنَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ ذُنُوباً لا یَاْتى عَلَیْها اِلاّ رِضاکُمْ (ای ولی خدا ای مظهر ولایت مطلقه ی ذات اقدس الله عزوجل حقیقت این است که بین من و خدایم گناهانی است که سبب محرومیت و محجوبیت من از لقای خداوند گردیده است وهیچ وسیله ای برای از بین بردن آن حائل سراغ ندارم جز رضایت خاطر شما خاندان کرم )  فَبِحَقِّ مَنِ ائْتَمَنَکُمْ عَلى سِرِّهِ وَاسْتَرْعاکُمْ اَمْرَ خَلْقِهِ وَقَرَنَ طاعَتَکُمْ بِطاعَتِهِ لَمَّا اسْتَوْهَبْتُمْ ذُنُوبى وَکُنْتُمْ شُفَعاَّئى ( اینک شما را قسم می دهم به حق آن خدائی که شما را امین سر خود قرارداد و اصلاح امور خلقش را واگذار به شما کرد و طاعت شما را مقرون طاعت خود نمود است ، در نزد خدا شفیع من باشید و آمرزش گناهانم را از او بخواهید .

روزمیلاد مقدست زا به محضر مبارک اخرین وارث غدیر حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و به همه شیعیانت تبریک عرض می نمایم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
وبلاگ قشنگی داری.
قبلا برات نظر داده بودم که با هم تبادل لینک کنیم.
اگه موافقت کرده باشی الان باید تو این صفحه باشی:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
هم چنین تو این وبلاگ هم اضافه شدی:
http://easydownlder.blogsky.com/
و در این صفحه:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink
و دهها وبلاگ دیگه هم اضافه شدی که اگه خواستی لیست اونها را برات میفرستم.اگه لینکم کردی و لینکت نبود سریع خبرم کن.
آرش مدیریت سایت زاویه
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com

ال طه ... می خواهم شما را از یک واقعیت دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.aletaha.blogsky.com

حدود 140۰سال از آن غدیر میگذرد ، یعنی 1400سال است که همه و همه سکوت کرده ایم و روز بروز دارد میگذرد و به روز های جسارت و غصب حقانیت و حق ماشیعیان که همان تنهاامیرالمومنین بودن علی(ع)است اظافه می شود و ما هنوزم سکوت کرده ایم

پیامبر گرامی اسلام (ص) در سال دهم هجرت به سمت مکه برای انجام فریضه حج مشرف شدند. ولی این بار با دفعات قبل تفاوت داشت چرا که این سفر ... آخرین سفر حضرت محمد (ص) بود و «حجة الوداع‏» نام گرفت . پیامبر پس از انجام فریضه حج در هجدهم ماه ذی الحجه در هنگام بازگشت ، از سوی خداوند فرمان آمد که ای رسول خدا در این آخرین سفر حج دینی را که در طول این 23 سال رسول از طرف خداوند بوده ایی را کامل نما و حجت را بر مرد تمام کن ، رسول الله (ص) از حضور نا اهلان و منافقان مطلع بودند و از اینکه آنان موجبات آزار و اذیت را فراهم آورند نگران ، در این هنگام ندایی از طرف خداوند آمد که به تکلیف خود که از ما فرمان داده شده است بدون هیچ واهمه ای عمل نما و از هر گزندی به لطف خداوند در امان هستی ، پس از این رسول مکرم اسلام دستور دادند که انان که در عقب قافله هستند و انان که از ما جلوتر هستند را خبر کنید تا به ما بپیوندند ، پیامبر به اتفاق جمعی از اصحاب و خانواده خویش در منطقه ای بنام جحفه ودر کنار برکه آبی بنام غدیر خم جمع شدند و پس از حدود سه روز همه رسیدند و متعجب از این فرمان رسول خدا ، پیامبر به انان فرمود خداوند طی آیه ( یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته و الله یعصمک من الناس .(مائده:67) ، به من فرمان داده است که امروز دینتان را کامل کنم و حجت را بر شما تمام نمایم ، همه و همه اعم از دوست و دشمن و مخالف و موافق ، فقیر و غنی و باسواد و بی سواد و زن و مرد و بزگ و کوچک جمع بودند و پس از این سه روز مشتاقانه ، در ان اجتماع که تا ان زمان هیچ اجتماعی را زمین پر شورتر از ان را ندیده بود ؛ رسول مکرم اسلام در زمانی در حدود سه ساعت در بلندی که از جحاز شتران تهیه شده بود در منطقه جحفه و در کنار برکه غدیر خم ، فرمایشاتی که پس از ان سال ها ، این آخرین سخنان پیامبر بود را این چنین آغاز فرمودند :

حمد و ستایش از آن خداست.از او یاری می‏خواهیم وبه او ایمان داریم وبر او توکل می‏کنیم واز شر نفسهای خویش وبدی کردارهایمان به خدایی پناه می‏بریم که جز او برای گمراهان هادی وراهنمایی نیست; خدایی که هرکس را هدایت کرد برای او گمراه کننده‏ای نیست. گواهی می‏دهیم که خدایی جز او نیست ومحمد بنده خدا وفرستاده اوست . هان ای مردم، نزدیک است که من دعوت حق را لبیک گویم و از میان شما بروم. ومن مسئولم و شما نیز مسئول هستید. در باره من چه فکر می‏کنید؟ ... یاران پیامبر گفتند: گواهی می‏دهیم که تو آیین خدا را تبلیغ کردی ونسبت‏به ما خیرخواهی ونصیحت کردی ودر این راه بسیار کوشیدی خداوند به تو پاداش نیک بدهد ...

پیامبر در سخنرانی خود که شامل یک دوره اسلام شناسی ، تاکید بر اصل توحید و یگانگی خدا ، اصول اخلاقی ، و جاینشینی امیر المومنین علی علیه السلام ، بر دوام امامت تا روز رستاخیز تصریح شده است ، در این سخنرانی به طور فشرده از شخصیت امام زمان حضرت بقیه الله العظم مهدی (عج الله ) و اصول حکومت ایشان بیان شده است.

در تمام این سخنرانی پیامبر با دست مبارک خود ، امیرالمومنین علی (ع) را بلند کرده و بر بالا نگه داشتند تا پایان ، تا همه اورا ببینند و در تمام سخنرانی که همه و همه اشاره به جانشینی علی (ع) بعد از خود را شامل بود به همه بارها و بارها بلند و رسا متذکر میشدند که منظور من از جانشین بعد من این علی است که بر بلندا نگاه داشته ام نه دیگری ، همه خوب شنیدند و دیدند و واضح مشاهده کردند و فهمیدند که جانشین بعد از رسول الله کسی نیست جز ( علی بن ابیطالب ) که پیامبر فرمودند : هر آن کس را که من باشم ورا هادی ورا رهبر ... این علی است بعد از من اورا مقتدا و رهبر و ولی و امیر باشد .

و امیر المومنین بعد از من فقط او علی بن ابی طالب است .

پیامبر در ادامه خطاب به همه فرمودند: ( فَلیُبَلِّغِ الحاضِرِالغائِبَ وَالوالِدِ الوَلَدَ الی یُومِ القِیامَة ) بر شما ست که حاظران به غایبان و فرزند داران به فرزندان این بشارت مرا تا روز قیامت تبلیغ نماییند .

و در انتهای سخنان خود از همه اعم از زن و مرد بیعت گرفتند و همه با رسول خدا (ص) بیعت کردند که پایبند امر شما هستیم و بعد از شما ولی و سرپرست و مقتدای ما هیچ کس امیر المومنین نیست جز علی بن ابی طالب .

حدود 70 روز بعد از واقعه هجدهم ماه ذی الحجه که بنام عید غدیر نام گذاری شده است نگذشته بود که رسول خدا از دنیا رفتند و حال باید امیر و ولی و سرپرستی مردم را جانشینی که در غدیر به همه معرفی فرمودند ادامه دهنده راه پیامبر باشد.

ئر این هنگامه های بعد از رحلت پیامبر روزی خانم زهرا (علیها سلام ) از حضرت علی (ع) پرسیدند:
آیا زمانی که در کوچه ها قدم میزنید مردم با امیرمومنینشان چه برخوردی دارند آیا به شما سلام میکنند ؟
امیر المومنین علی (ع) فرمودند:
فاطمه جان به من سلام که نمی کنند ، آنها حتی جواب سلام مرا هم نمی دهند...!!
دوستان و شیعیان و دوستداران علی امیرالمومنین ، حال که سال روز عید . میلاد فرخنه امیرالمومنان علی (ع) است ، بد نیست که شما شیعیان مولا را به این قضیه یاد آور شوم که البته ای کاش این شما بودید که این اصل را یاداور می شدید ، اما انشا الله دیر نیست بیاییم از همین حالا شروع کنیم .
الان حدود 1400 سال از ان واقعه میگذرد ، یعنی 1400 سال است که همه و همه سکوت کرده ایم و روز بروز دارد میگذرد و به روز های جسارت و غصب حقانیت و حق ما شیعیان که همان تنها امیرالمومنین بودن علی (ع) است اظافه می شود .

ای سوختگان نام مقام خانم زهرا علیها سلام ، ای آنهایی که در ایام فاطمیه روز و شب ندارید ، بدانید که نقشه آن بی احترامی به مقام بی بی دو عالم در آن کوچه و بین درو دیوار قرار دادن و ... همه با غصب حقانیت امیرالمومنین علی (ع) شروع شد و 25 سال مولا را خانه نشین کردند و گل 18 ساله علی را ان چنین نامردمانه چیدند.
ای انان که از عشق کربلا و امام حسین دم میزنید و در ماه محرم این عشق خود به اهل بیت و امام حسین و حضرت عباس با شرکت در مجالس سینه زنی و روضه خوانی و مداهی نشان میدهید ... بدانید که آن روز که حقانیت پدر مان علی امیرالمومنین را ( عمر و عثمان . ابوبکر ، لعنت الله علیه اجمعین ) به زور غصب کردند ... پایه ریزی واقعه کربلا رقم خورد که در کربلا راحت و بدون هیچ حیایی ، ... بی حیایی با پسر حضرت زهرا و علی (ع) آن جسارت را بکند .
بله ؛ بله ،اینها همه از روز غدیر پایه ریزی شده است . باز هم ما ساکت هستیم
و انها از این سکوت ما دارند کمال بهره را می برند. هر کدام از ما در هر حال و احوالی و هر شغلی و منسبی و سنی و ... میتوانیم این سکوت را بشکنیم و در این راه خدمت کنیم که مطمئن باشید سعادت دنیا و آخرت را در پیش خواهد داشت
این عکس کتاب که در بالا است ، متن . ترجمه فارسی سخنان پیامبر اسلام در روز غدیر است
که توسط دانشمند محترم حجت الاسلام سید حسین حسینی جمع آوری شده است
--------------------------------------------------------------------------------
بدانید به دفات در طی این چند سال اخیر دیده شده است که هر فردی از شیعیان در هر کجای دنیا که در این راه قدمی برداشته است ...
1- تبلیغ خطابه غدیر
2- نظر مالی یا نظر ختم خطابه غدیر
3- تبلیغ در محافل و مجالس و ...
به هر نیتی ... به لطف خدای امیرالمومنین علی (ع) به خواسته خود رسیده است
چرا که امیرالمومنین علی (ع) مقام ولی الله را دارند و این یعنی هر فردی که در راه خشنودی مولا قدم بردارد به حقیقت کلام خداوند نظر خاص بر آن خواهند داشت.ان دسته از شما که این متن را خواندید و از این خلع 1400 ساله مطلع شدید و بر این هستید که دراین راه قدمی بر دارید ، می توانید با بنده در ارتباط باشید تا از نحوه تهیه این کتاب مطلع شوید و هر گونه سوال را هم بفرمایید .

به امید موفقیت در امر دفاع و تبلیغ دین شیعه که موجب خشنودی دل آقا امام زمان و حضرت زهرا و اهل بیت می شود.

یا علی
--------------------------------------------------------------------------------
www.emadi.xm.com

ال طه چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.aletaha.blogsky.com

تشکر از نظر شما .. انشا الله بتوانیم همه و همه در راه ( دفاع از حقانیت امیرالمومنین علی علیه السلام ) کوشا باشیم ... چرا که این همان سفارش پیامبر است بما و همه شیعیان ... یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد