غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

محاصره غزه و جنایت هولناک آمریکای جنایتکار از آستین اسرائیل غاصب

السلام علیک یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجک  

 سحرگاه امروز دهم خرداد ۸۹ بار دیگر صهیونیسم بین الملل برهبری آمریکای جنایتکار از آستین رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل با چراغ سبز بعضی از کشورهای استعماری اروپائی و بعضی از رژیمهای واداده باصطلاح اسلامی عربی (مصر و عربستان )در منطقه غزه دست بجنایتی هولناک زد که جامعه جهانی انسانی را شوکه کرد . این بار خون انسانهای طرفدار حقوق بشر از ملیتهای مختلف اعم از مسیحی مسلمان یهودی و دیگر آزادگان از جهان انسانی مظلومانه بدست سربازان اسرائیلی در آبهای بین المللی ریخته شد و جهان انسانیت را عزادار کرد . 

ای اخرین حجت خدا بر روی زمین ای منقم خون شهیدان راه فضیلت و آزادی ای آخرین وارث غدیر  این مصیبت عظمای انسانی را به محضر مقدست و به همه پیروان ادیان آسمانی و آزادی خواهان و بشر دوستان و عدالتخواهان جهان و ملت بیدار فلسطین و نیروهای مقاومت آن تسلیت عرض می نمایم .رجای واثق دارم که این جنایت هولناک سرعت سقوط این رژیم پوشالی و آمریکای جنایتکار را بیشتر و بیشتر می نماید .  

اماما ای مصلح جهانی امت اسلامی بخصوص ملت بزرگ ایران اسلامی  در راه دفاع از ارزشهای اسلامی انسانی در مبارزه با سلطه گران و ظالمان و جهانخواران از پای نخواهند نشست و از بذل جان دریغ نخواهند کرد تا ظلم هست مبارزه ادامه خواهد داشت تا اینکه خداوند اجازه ظهور و حضورت را امضاء نماید .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دهنوی سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به سایت ما در گوگل بزنید لینک نگار دات کام تا براتون بیاره. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

linkbox سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.midway98.com//index.php

سلام دوست عزیز
لطفا کد لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. یه عنوان زیبا و مختصر که کلیک خور بالا داشته باشه هم بده
حدود 30 دقیقه بعد تاییدش میکنم . با این باکس آمار وبلاگت میره بالا لینک
باکس بسیار سبک هست . و آمار بالایی داره

به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد

-------------------------------------------------------------------------------------
آموزش ----> http://img8.img98.com/out.php/i68639_1.png
-------------------------------------------------------------------------------------

کد لینک باکس:



<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://www.midway98.com//engine/source.js"></script ></center>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد