غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

۱۳ ماه رجب زاد روز مولود کعبه امیرالمومنین علی علیه السلام

قال الرسول الاکرم (ص) لأبی ذر الغفاری (رض):

  یا أباذر لو سلک الناس وادیاً، وسلک علی وادیاً أخر، فاسلک الوادی الذی سلکه علی

صلی الله علیک یا امیرالمومنین یا علی بن ابیطالب یا حجة الله

علی خلقه

  مولای من : بار دیگر سیزدهم ماه رجب  سالـروز میـلادت ،  ای قـامـت رسای امامت و ولایت در هاله ای از   شور و عشق فرا رسید .

مولا جان ،  بار دیگر شیعیانت سالروز میلادت را در غربت   شبهای طولانی انتظارظهور فرزندت امام مهدی (عج) درایران اسلامی ، کشور عشق ، ایثار، شهادت و دیگربلاد گرامی داشته و به جشن و سرور نشسته اند.

مولای من امسال در زاد روز میلادت شیعیانت در بحرین به دست یزیدیان زمان (آل سعود و آل خلیفه با چراغ سبز استکبار جهانی )گرفتار آمده اند و هرروز عده ای ازجوانان عاشق ولایتت  بجرم  پیروی امامان شیعه پرپرشده وجام شهادت می نوشند .

مولا جان ، این بار آتش زنندگان به درب خانه ات ،خانه های شیعیانت  ومساجد و حسینیه ها را تخریب و بآتش  میکشند .

اماما ،  پیروان سقیفه صورت و سینه های زنان ودختران شیعه را هدف گرفته اند وگلوله ها و شکنجه دژخیمان  بجای میخ « در »فاجعه می آفریند.

مولا من : شیعیانت علی رغم  مشاهده این همه مصیبت و صبر در غم هجران غیبت امام مهدی (عج )  این روز خجسته را به پیشگاه مقدست و به فرزند برومندت امام عصر(عج) و بهمه شیعیان ، دوستـدارانـت بویژه نگاه بانان و پیکارگران  همیشه بیدار و مدافع حریم ولایـت و امـامـت  تبریک وتـهنیت عـرض نموده واز درگاه قادر متعال آرزومندیم که به یمن این روز خجسته چشمان خسته از انتظار همه عدالت خواهان ومشتاقان را به ظهور دولت جـهانـی ، فرزندت  منجی عالم انسانیت روشن و جهان را از از شر وجود ناپاکان و استعمار گران آمریکا و صهیونیسم بین المللی وآل سعود و آل خلیفه   پاک گرداند  که شیعه به آن روز موعود دلخوش است  و در انتظار . این انتظار و قیام بر علیه هرظلم و ستم  حماسه شیعه است در طول تاریخ .

           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد