غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

خجسته میلاد امام علی بن موسی الرضا ع مبارک باد

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا یا حجة الله علی خلقه 

هرچه بیشتر به ایام خجسته میلاد هشتمین ستاره تابناک آسمان و لایت و امامت نزدیکتر می شویشم عشق و شور شعف امت در ایران اسلامی فزونی می گیرد ، ایران اسلامی یکسره آماده بر گزاری جشن و سرور می گردد ، شیفتگان ولایت و امامت در ایران اسلامی و در گوشه گوشه جهان در حد توان ، با بر پائی جشن و سرور و چراغانی محلها و معابر با صاحب ولایت غدیر به یاد روز غدیر خم و کمال دین و اتمام نعمت خدا وند منان با دوازدهمین ستاره درخشان آسمان ولایت و امامت ((وارث غدیر)) امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در جشن میلاد هشتمین وارث غدیر حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بیعت می نمایند ، چرا که پیام غدیر نه فقط برای حاضران در غدیر ، بلکه برای تمام روزگاران است . نویسندگان و صاحبان سخن و قلم در فضائل و مناقب این مولود علیه السلام ادای وطیفه می کنند ، با قلم ، قدم و زبان  دراشاعه فضائل ولایت و امامت به فرمان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم   در رساندن پیام غدیر به جهانیان عمل می نمایند ،  ضمن عرض تبریک این میلاد خجسته به پیشگاه اخرین وارث غدیر (امام مهدی عج) و همه غدیر باوران عاشورائی منتظر دولت جهانی اسلام به رهبری حضرت امام عصر عج.

هشتمین وارث غدیرحضرت علی بن موسی الرضا  در موضوع فضائل و مناقب امام و امامت بیان جامع و کامای دارند که نظر مشاهدین گرامی را به عنوان خجسته زاد روز امام رضا علیه السلام به نقل (اصول کافى جلد 1 صفحه: 283 روایة:1ترجمه : حاج سید جواد مصطفوی  )  درهمین وبلاگ جلب می نمایم .ملتمس دعا .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . 


نظرات 1 + ارسال نظر
هیئت باب الحوائج(ع) اباتر چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://abatarbabalhavayej.ir

سلام همسنگر ارزشی
حضرت امام علی (ع): بها و ارزش جان تو ای انسان بهشت است پس مراقب باش به واسطه اعمال و کردارت خودت را به چیزی جز بهشت نفروشی. بحارالانوار ج 78 ص73
ما به روز هستیم و منتظر قدوم مبارک شما
شادی روح حضرت امام خمینی(س) و شهیدان صلوات
سلامتی آقا ولیعصر حضرت امام مهدی (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد