غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

شهادت امام جواد علیهالسلام تسلیت باد

آجرک الله بقیه الله

شهادت نهمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت حضرت امام محمد ابن علی (امام جواد ع ) را به محضر مقدس ولی مطلق خداوند در روی زمین امام عصر عج و همه بیدارگران اقالیم قبله ودیگر عدیرباوران عاشورائی منتظر دولت عدالت گستر وارث غدیر و عاشقان ایران اسلامی که با نثار جان خود در راه حفظ ارزشهای اسلامی و ولایت می کوشند تسلیت عرض می نمایم .

السلام علیک یا صاحب الزمان روحی فداک

السلام علیک یا مولانا یا صاحب الزمان

اماما هیچ عملی از از اعمال عباد الله بر تو پنهان نیست که تو جانشین خداوند در روی زمینی .

اماما غدیرباوران عاشورائی منتظرت در جمعه ۲۴ آذر در حالیکه در انتظار ظهور و حضورت بودند به فرمان نائبان عامت به ویژه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران با هجوم به پای صندوقهای رای حماسه دیگر آفریدند و با آرای خود مشت محکمی بر دهان دشمنانت و دشمنان دین خدا کوبیدند و نشان دادند که در عصر غیبتت برای اعتلای نامت  و عمل به فرمانت از جان می گزرند و برای آماده سازی زمینه ظهورت با ابر جنایتکاران سازش نخواهند کرد بلکه با اجرای دستورات قرآن و عمل به احکام زمینه ظهورت را فراهم خواهند کرد .

اماما از خدا بخواه که به امت اسلامی ایران توفیقی بیشتر عطا کند که در این کار زود تر موفق شود واماما ای محبوب خدا خود نیزظهورت را از خدا طلب کن تا اجازه ات فرماید که جهان در انتظار تو است .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

مبارتان باد

مبارکتان باد حماسه شور انگیز ۲۴آذر ماه ۱۳۸۵ که دشمنان ایران اسلامی (آ«یریکای جهان خوار و ازنابش را مایوس نمودید و مژده افول استکبار را با این حماسه که نشان قدرت سیاسی عاشقان ایران اسلامی است به جهانیان اعلام داشتید .مبارکتان باد این پیروزی

۲۴ آذر حماسه ملی دیگر

ملت ایران اسلامی بار دیگر با حضور حد اکثری خود در انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای دیگر خواهد سرود و ترانه پیروزی را خواهد خواند .

انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا   

چرا در انتخابات شرکت می کنیم

. امام خمینی (ره) :

عزیزان من که امید نهضت اسلامی به شما است ، در روز تعیین سرنوشت کشور بپاخیزید و به صندوق ها هجوم آورید و آرای خود را در آنها بریزید .

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) :

حضور در صحنه انتخابات برای مردم یک وظیفه شرعی ، عقلی ، اجتماعی و سیاسی است .

- حضزت امام خمینی(ره):

مجلس خبرگان مجلسی است که باید ملت بدانند این مجلس  پشتوانه  کشور است . برای حفظ امنیت و استقلال و حفظ آزادی  برای کشور که اگر  در این امر مسامحه  شود تقصیری است که ممکن است  بعدها جبران نشود .از این جهت به همه ملت  سفارش  میکنم هر کس به حد قانونی  رسیده  است در این انتخابات شرکت کند.

امام خمینی (قدس سره) :  وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند

مقام معظم رهبری : (تقوا شجاعت خود آگاهی ) سه خصوصیت در مسولان کشور لازم است که اگر این سه خصوصیت در آنها وجود داشت آنگاه این نیروی عظیم ملی می تواند جلوی هرگونه خیانت ودشمنی دشمنان را بگیرد.

مقام معظم رهبری : یکی از مهمترین مسائل امروز ما مبارزه با فساد است مبارزه با فساد یک جهاد همه جانبه است