غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

ملت قهرمان ایران اسلامی محکوم می کند

باسمه تعالی

این اولین بار نیست که شبکه های تبلیغاتی غرب تحت سیطره صهیونیسم جهانی بر علیه مقدسات و ارزشهای الهی دین مبین اسلامی اهانت می نمایند و آخرین بارهم نخواهد بود . چرا که تا استعمارگری و بلعیدن ثروت  دولت های مستضعف مسلمان نشین  و غیر مسلمان خود باخته که بدون جهت در برابر قلندران و ستمگزان خاموش اند ودر برابرکفر جهانی منفعل عمل می کنند وجود دارد. این عمل شرم آور غرب بر علیه اسلام عزیزتمام شدنی نیست چراکه : تنها دین اسلام و اعتقاد به قرآن واسلام عزیز است که با تعالیم پویا خود در برابر ظلم و ستم و استعمارگران ایستاده و مبارزه علیه هر گونه بیداد را در برابر هر زور گویی فرض و لازم می شمارد و هیچ سازشی با ستمگران را جایز نمی شمارد.

 نمونه بارز مبارزه بر علیه هر گونه ظلم و ستم و بیداد در جهان امروز ملت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی است که با عمل به ارزشهای انثلاب اسلامی خود به عنوان الگوی مبارزه بر علیه جهانخواران و صهیونیسم بین المللی در جهان شناخته شده است .

امروز آزادی و آزاد اندیشی و عدالت را در اسلام و قرآن و فرهنگ پویای اهل بیت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم می توان جستجوکرد که با فطرت پاک انسانها سازش و مطابقت دارد .

مسلمانان جهان با محکوم کردن اهانت شبکه تلوزیونی دولت غربی دانمارک بر علیه پیامبر اعظم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم که رحمة للعالمین است . به همه ستمگران و جهانخواران آمریکائی و اروپائی اعلام می دارد، چه بخو اهند و چه نخواهند ارزشهای دین اسلام که با فطرت پاک انسها همسوئی دارد در قلوب توده های میلیون انسانهای جهان غرب و شرق نفوذ کرده وخواهد کرد و مردم ستم دیده جهان آماده پذیرش اسلام اند.

دمکراسی و آزادی مورد ادعای آمریکا و دولتهای اروپایی دیگر انسانهای آزاده  را نمی فریبد و حتی کار بجائی رسیده است که خود مردم اروپا و آمریکا نیز ادعا دولتهای خویش را نمی پذیرند وباور ندارند .

علی رغم این همه اهانت به مقدسات اسلامی و قرآن ، گرایش مردم اروپا وآمریکا به اسلام و قرآن ، دولتمردان ستمگر ومستکبرجهانخواررا می آزارد و گرایش مردم به اسلام برایشان عقده شده است و خیال می کنند با اهانت به پیامبر اعظم خدا - که درود خدا براو و اهل بیت پاکش باد- می توانند جلوی نفوذ احکام و ارزشهای خدائی اسلام را در میان مردم خود و دیگر مردم جهان بگیرند ،هیهات هرگز به این آرزو نخواهند رسید چرا که :

چراغی را که ایزد بر فروزد                         هرآنکس پف کند ریشش (ریشه اش ) بسوزد.

آیا دولتهای اروپائی و آمریکائی ، فکر کرده اند که چرا دولت آمریکا که روزی در جهان انا من رجلش به اوج افلاک رسیده بود و کسی زهره آنزا نداشت که به دولت آمریکا و دوستان اقماریش بالاتراز گل بگوید ، امروز در جهان فریاد مرگ بر آمریکا و صهیونیسم بین اللملل همه جا را فرا گرفته و طشت رسوائی دولت آمریکا ( دولت بوش ) از پشت بامها افتاده است و صدای طبل رسوایش را همگان همه روزه می شوند.و بیزاری جهانی از دولت قلدر آمریکا روز به روز بشتر می شود تا آنجا رسیده که بوش نیز به این موضوع اعتراف می کند   ، کاراین ابر قدقد بجائی رسیده که مردمش برعلیه(( دولت بوش)) تقریباً در تمام شهرهای آمریکا دست به تظاهرات ضد جنگ می زنند و از ریختن خوان بیگناهان مردم مسلمان عراق و افعانستان و فلسطین و دیگر نقاط جهان توسط ارتش آمریکا اعلام انزجا و تنفر می نمایند ، وازدولت مردان آمریکائی جنگ افروز بیزاری می جویند. 

ملت قهرمان ایران اسلامی اعم از مسلمان و غیر مسلمان همراه و همگام با مسلمین جهان ودیگر آزاد اندیشان جهان و پیروان ادیان آسمانی اهانت شبکه تلوزیونی دولت اروپائی دانمارک به پیامبراعظم اسلام (ص) را محکوم می نمایدو ازمسببین این اهانت بیزاری می جوید.

ازریاست محترم و محبوب جمهوری اسلام ایران تقاضا دارد ، انزجار و تنفر ملت ظلم ستیز ایران اسلامی را به دولتهای اروپائی و آمریکائی بخصوص دولت دانمارک اعلام دارد .ودر برابر این اهانت واکنشی مناسب ودرخورملت انقلابی ایران اسلامی به جهانیان به ویژه دولت دانمارک نشان دهد .

در خاتمه خدا را شاکریم که دشمنان اسلام و مسلمین را احمق آفریده است.

تبریک و شادباش

15 دمضان خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع)

حسن (ع) اولین فرزند خانواده بود که در 15 رمضان سال سوم هجرى قمرى (مطابق 12 اسفند سال سوم هجرى شمسى) متولد شد رسول خدا (ص) برایش گوسفندى عقیقه کرد و به قابله نیز یک ران گوسفند و یک دینار طلا بخشید سپس موى سر او را تراشید و فرمود که هم وزن آن نقره صدقه بدهند. (او دوران کودکى را در دامن پیامبر (ص)، على و فاطمه (ع) پرورش یافت و تربیت شد. در دوران امامت على (ع) به فرمان پدر در جبهه‏هاى جهاد و از جمله در نبرد جمل و صفین و نهروان شرکت جست. پس از شهادت پدر، امامت و خلافت به او منتقل گردید، اما جنگ افروزیها و فتنه‏گریهاى معاویه از یکسو و عدم آمادگى مردم زمانه براى جانفشانى در راه مکتب از سوى دیگر مانع ادامه حکومت عادلانه او بود و از این رو براى حفظ اسلام به آتش بسى قهرمانانه تن درداد که با مظلومیتى غیر قابل وصف همراه بود و عاقبت در سال 49 هجرى به شهادت رسید  .

سیمای حضرت امام حسن (ع) درقرآن

در (آیه 61 سوره ال عمران ): ‹ فمن حاجک فیه من بعد ما جاءک من العلم فقل تعالوا ندع ابناءنا و ابناءکم و نساءنا و نساءکم و انفسنا و انفسکم ثم نبتهل فنجعل لعنه الله على الکاذبین›.

بنا به قول مفسرین  عامه و خاصه این آیه شریفه بیانگر واقعه مباهله پیامبر رعظم (ص) با مسیحیان نجران است . و منظور از ((ابناءنا )) امام  حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) می باشد که همراه رسول خدا و امام علی (ع) و فاطمه (س) در جریان مباهله حضور داشتند .

درآیه23 سوره شوری :( قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَى  ) .

در این آیه شریفه به تصدیق مفسرین عامه و خاصه  خداوند متعال اجر و مزد رسالت پیامبر (ص) در دوستی و ایمان و عمل به سیره اهل بیت پیامبر که عبارتند از امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و حسنین علیهما السلام قرار داده است .

خداوند متعال در قرآن مجید شهادت به عصمت و پاکی  اهل بیت پیامبر حضرا امام علی (ع) و فاطمه و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) داده است .

امام حسن علیه اسلام در آئینه اندیشه زلال رسول خدا (ص)

قال رسول الله صلی الله علیه و آله  : (( الحسن و الحسین امامان قاماً اَوْ قَعَدا)) .

حسن و حسین علیهمالسلام هر دو امام و پیشوایند خواه - برای حفظ اسلام - قیام به شمشیر نماید یا صلح کند.

 حضرت پیامبر اعظم (ص)در شان امام حسن (ع) فرمود : ((اللهم انی آُحِبُّهُ وَ احبُّ مَنْ یُحِبُّهُ ))

خداوندا من او را دوست دارم و هرکس اورا دوست بدارد نیزدوست دارم .

رسول خدا فرمود :  (اِنَّ اِبْنی هذا سَیّدٌ یُصْلِحُ اللهُ بِهِ بینَ فِئَتَینِ منَ المُسْلمین .

بدرستیکه این فرزندم (اشاره به امام حسن مجتبی ع ) آقائی است که خداوند بوسیله او فتنه و آشوب بین دو طایفه ازمسلمین رااصلاح می نماید.( اشاره ای است به صلح امام حسن (ع) با معاویه ).

 

گوش و جانمان را با کلام سبط اکبر صفا بخشیم

قالَ الا مامُ الْحَسَنُ الْمُجتبى علیه الصلوة السّلام

(نقل ازجهل داستان و چهل حدیث از امام مجتبی (ع) تالیف عبدالله صالحی )

مَنْ عَبَدَاللّهَ، عبَّدَاللّهُ لَهُ کُلَّ شَىْءٍ.
ترجمه :فرمود: هر کسى که خداوند را عبادت و اطاعت کند، خداى متعال همه چیزها را مطیع او گرداند.
2-  : وَنَحْنُ رَیْحانَتا رَسُولِ اللّهِ، وَسَیِّدا شَبابِ اءهْلِ الْجَنّةِ، فَلَعَنَ اللّهُ مَنْ یَتَقَدَّمُ، اَوْ یُقَدِّمُ عَلَیْنا اَحَدا.
ترجمه :
در حضور جمعى از اءصحاب فرمود: و ما دو نفر - یعنى امام امام حسن و برادرش امام حسین علیهما السلام - ریحانه رسول اللّه صلى الله علیه و آله و دو سرور جوانان اهل بهشت هستیم ، پس خدا لعنت کند کسى را که بر ما پیشقدم شود یا دیگرى را بر ما مقدّم دارد.

3- : وَ إ نّ حُبَّنا لَیُساقِطُ الذُّنُوبَ مِنْ بَنى آدَم ، کَما یُساقِطُ الرّیحُ الْوَرَقَ مِنَ الشَّجَرِ.
ترجمه :
فرمود: همانا محبّت و دوستى با ما (اهل بیت رسول اللّه صلى الله علیه و آله ) سبب ریزش گناهان - از نامه اعمال - مى شود، همان طورى که وزش باد، برگ درختان را مى ریزد.

4- : لَقَدْ فارَقَکُمْ رَجُلٌ بِالاْ مْسِ لَمْ یَسبِقْهُ الاْ وَّلُونَ، وَلا یُدْرِکُهُ اءَلاَّْخِرُونَ.
ترجمه :
پس از شهادت پدرش امیرالمؤ منین علىّ علیه السلام ، در جمع اصحاب فرمود:
شخصى از میان شماها رفت که در گذشته مانند او نیامده است ، و کسى در آینده نمى تواند هم تراز او قرار گیرد.

5-    :  مَنْ قَرَءَ الْقُرْآنَ کانَتْ لَهُ دَعْوَةٌ مُجابَةٌ، إ مّا مُعَجَّلةٌ وَإ مّا مُؤ جَلَّةٌ..

 ترجمه :
فرمود: کسى که قرآن را - با دقّت - قرائت نماید، در پایان آن - اگر مصلحت باشد - دعایش سریع مستجاب خواهد شد - و اگر مصلحت نباشد - در آینده مستجاب مى گردد.

6-: إ نّ هذَا الْقُرْآنَ فیهِ مَصابیحُ النُّورِ وَشِفاءُ الصُّدُورِ.
ترجمه :
فرمود: همانا در این قرآن چراغ هاى هدایت به سوى نور و سعادت موجود است و این قرآن شفاى دل ها و سینه ها است

6-:إ نَّ اللّهَ جَعَلَ شَهْرَ رَمَضانَ مِضْمارا لِخَلْقِهِ، فَیَسْتَبِقُونَ فیهِ بِطاعَتِهِ إِلى مَرْضاتِهِ، فَسَبَقَ قَوْمٌ فَفَازُوا، وَقَصَّرَ آخَرُونَ فَخابُوا.
ترجمه :فرمود: خداوند متعال ماه رمضان را براى بندگان خود میدان مسابقه قرار داد.
پس عدّه اى در آن ماه با اطاعت و عبادت به سعادت و خوشنودى الهى از یکدیگر سبقت خواهند گرفت و گروهى از روى بى توجّهى و سهل انگارى خسارت و ضرر مى نمایند.

7- قالَ علیه السلام : مَنْ أ کْثَرَ مُجالِسَة الْعُلَماءِ اءطْلَقَ عِقالَ لِسانِهِ، وَ فَتَقَ مَراتِقَ ذِهْنِهِ، وَ سَرَّ ما وَجَدَ مِنَ الزِّیادَةِ فى نَفْسِهِ، وَکانَتْ لَهُ وَلایَةٌ لِما یَعْلَمُ، وَ إ فادَةٌ لِما تَعَلَّمَ.
ترجمه :
فرمود: هر که با علماء بسیار مجالست نماید، سخنش و بیانش در بیان حقایق آزاد و روشن خواهد شد، و ذهن و اندیشه اش باز و توسعه مى یابد و بر معلوماتش افزوده مى گردد و به سادگى مى تواند دیگران را هدایت نماید.

میلاد خجسته سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام را به ولی مطلق زمان امام مهدی (عج) ونائبان عام آن حضرت بیدارگران اقالیم قبله و همه انسانهای خسته از ظلم و ستم جباران زمان و امیدواران به آینده ای روشن و به شما غدیر باوران عاشورائی منتظر   

حماسه سازان دفاع از ولایت و امامت ، نگاهبانان همیشه بیداردر مبارزه با کفر جهانی و همه صلح دوستان جهان تبریک عرض می نماید. 

روز جمعه روز انتظار

شاید این جمعه ماه مبارک رمصان امام مهدی بیاید  . خدایا به ولیت اذن بده تا بیاید که جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار امام مهدی عج است

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر