غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

فرا رسیدن ایام شهادت حماسه سرایان عاشورای حسینی تسلیت باد

 آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان 

  

  السلام علیک یا صاحب الزمان یا ححه الله علی خلقه  

مولا جان ایام عزاداری حماسه عاشورای حسینی  جدت شلام الله علیه فرا رسید و شیعیانت در این محرم  با عزاداری جدت سلام الله علیه و دیگر شهیدان از یاران با وفایش سلام الله علیهم به عزا می نشینند و همواره آرزوی فرج را دارند تا فرجت مرحمی باشد بر دل مادر داغدارت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها .   

مولا جان امسال نیز امت اسلامی همراه با فرارسیدن ایام عاشورای حسینی بار دیگر حمله دد منشانه یزیدیان زمان صهیونیسم بین الملل اسرائیل نا مشروع را از زمین و هوا و دریا به ملت مسلمان فلسطین در غزه را شاهدند و مظلومیت وغم شهیدان این حملات ددمنشانه را در دل دارند .  

اماما امت اسلامی و دین جدت با چراغ سبز بعضی از سران و حاکمان مسلط بر سرزمینهای مسلمین امثال شاه عربستان شاه اردن  شاه قطر و نخست وزیر ترکیه و نامه محرمانه نفوذیهای آمریکا در مصر  مورد هجوم  وحشیانه صهیونیسم بین الملل به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اذنابش قرار دارند . مولا جان امت اسلامی به پا خواسته و شیعیانت از در گاه قادر متعال فرجت را آرزومندند تا تو بیائی و اینهمه پریشانی و بی عدالتی را از جهان برداری  . 

مولا جان شیعیانت در حالیکه آرزوی ظهورت را از خدا طلب می کنند در برابر ظلم و بیداد صهیونیسم بین الملل را به رهبری آمریکا و اذنابش و مزدوران خود فروخته منافق در سر زمینهای اسلامی مردانه ایستاده اند و می ایستتند وادای وظیفه می کنند مولا جان شسعیانت و امت بیدار شده را در این پیکار با دشمن یاری بفرما . و مجدد عرض می نمائیم   

آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان   

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد