غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

تبریک و تهنیت (هفته وحدت )

میلاد عقل کل ختم رسل پیامبر اعظم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و فرزند عزیزش حضرت امام صادق علیه السلام ( هفته وحدت )بر وارث انبیاء و وارث غدیر حضرت امام مهدی (عج) ؛ بیدارگران اقالیم قبله ؛ مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران ؛ و همه غدیر باوران عاشورائی منتظر ؛ و تمامی مسلمین جهان و همه عدالت خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایند موفقیت و پیشرفت جهان اسلام را از در گاه قادر منان آرزومندم  

به یاد او (عج) و در انتظار قدومش ( قسمت دوم)

کی شود چشمان سرد و بی فروغ ، برجمال ماه تو روشن کنم ؟ در گرما گرم مبارزه ، دشمن هر چه را که میگفت ، تحمل می کردیم و کما کان مبارزه ! امام گاهی یک حرف او آتش بجانمان می ریخت ، انقلاب درونی مان را تشدید می کرد ، با نیش زبان خویش می خواست که قلبمان را بگدازد ، می گفت : « آنرا که این همه دم از او می زنید ، یکبار بچشم خود دیده اید ؟ کدام غلام برای مولائی که ندیده است کار کرده ؟ » کارمان که تمام می شد ودر خلوت خویش در می آمدیم ، سر بر دیوار می گذاشتیم و می سوختیم که : ای مولا: آیا به غلامی شایسته نشده ایم که رخ را به غلامان نمی نمای ؟ اگر ارج غلامی نداریم ، وصف آقائیت را شنیده ایم : « ای کریم از اولاد کریمان » «نفسی لک الوفاء والحمی یابن اسادة المقربین » ای فرزند حبیب خدا ؛ ای فرزند نباء عظیم ؛ ای فرزند طاها و یاسین ؛ ای فرزند طور و عادیات ؛ ای فرزند براهین واضحات … هل الیک یابن احمد سبیل فتلقی ؟ آیا بسوی تو راهی هست ؟ آیا هجران امروز ما به فردای و صال تو نمی رسد ؟ آیا آب گوارای ظهور ترا گلوهای عطشان ما نخواهد چشید ؟ خدایت را سوگند که افسرده شدیم تا بکی شب را به صبح و صبح را به شب برسانیم « متی ترانا و نراک » کی چهره در چهره ات اندازیم ، تو مارا امام وار ، و ما ترا نظاره کنیم بنده وار ؛ « الی احار فیک یا مولای » * اوج معنائی و معنا غائب است کی وجودم را زمعنا پر کنم ؟ فرزندان روحانی تو ،آنها که دریای دانش ها بودند و به عشق تو حماسه ها میسرائیدندو مبارزه می کردندوقتی در می ماندند ، از راه می رسیدی و دستشان می گرفتی و شب هنگام کتابشان را به پایان می می بردی ودر پایان نشان خویش بر می فشاندی … و فرزندان تو ، آنها که « مفید » از برای امت بودند و «برادر استوارت » لقب می گرفتند ، وقتی در « فتوی » می ماندند ، از راه می رسیدی و دست می گرفتی و پیام می فرستادی که : (( چنین فرمودند … )) جانهایمان بفدایت ای « اقای » بزرگوار ، ای سرور ، ای یاور . و بر فرزندان دیگرت ـ که نام بزرگوار تو زینت بخش وجودشان بود ـ و دریافتن « معنا » ناتوان شده بودند ودر جستجوی « راه » مضطرب و سرگردان ، تجلی می کردی و جلوه هائی از معارف را بر سینه های مبارکشان می تاباندی و باز امضاء می نمودی ….« و انا حجه بن الحسن » ما فرزندان آن فرزندانت نیستیم ، ولی همان فرزندان به ما یاد دادند که چگونه به لطف تو امیدوار باشیم ، آنها بودند که نام تو را بر زبانمان انداختند ودرد آشنای عشق تو کردند و وعده ها دادند و نویدها ، وما اکنون می دانیم که لایق تجلی تو نیستیم اما روی آن فرزندانت را نیز به زمین مینداز … وما اکنون نیاز به معارف را بیش از هر کاستی دیگری در جامعه می نگریم ، ای صاحب روز پیروزی ، ای بر فرازنده پرچم اسلام و مسلمانی ؛ ای رها ساز خلق از پریشانی ؛ ای بر هم زننده شرک و نفاق و فسق و نافرمانی ، ای نابود سازنده اندیشه های باطل و هوای نفسانی ، ای عزت بخش دوستان و ذلت بخش دشمنان الهی ، ای داد خواه خون انبیاء و اولیا ، ای طالب خون شهیدان کربلا …. کجائی تا از سزچشمه معارفت تشنگان را سیراب کنی ای مولای من این المؤمل لاحیاء الکتاب و حدوده این محیی معالم الدین و اهله …. به قلم حسین منتظر ، در فرق مولایش

به یاد او (عج) و در انتظار قدومش ( قسمت اول)

هر جمعه که می شود چشمان خسته از انتظار غدیر باوران عاشورائی منتظر بر دروازه سحر امام مهدی را جستجو می کنند . اینک به یاد محبوب دلها با قلم یکی از منتظران با هم زمزمه می کنیم

بخون باید نوشت این عهد و پیمان را

بغض راه سینه ام را بسته است .

من کجا این ناله ها را سر کنم ؟

خواستم که سخن را با این خطاب آغاز کنم که : « ای مولای من »

اماکمی که به خود آمدم ، اشکم امان نداد ، بغا خود گفتم : شرم نمی کنی ؟ آیا او مولای توست و تو اینگونه ای ؟ کدام بنده است که از سخن مولایش اینقدر نا فرمانی می کند ؟ زشتی های خود را یکی یکی بخاظر آوردم ، آنها که بیادم آمد که و بیادم آمد که اورا مولای خود خطاب کرده بودم ، آتش بجانم ریخت .آنقدر از خود بیزار شدم که یک لحظه آرزوکردم :

« یا لیتنی مت قبل هذا و کنت نسیاً منسیاً »

قلم را بر داشتم تا خطاب دیگری بنویسم . از فرهنگ حماسی و شور آفرین « ندبه » کمک خواستم بقصد تفئال بر آن دست آویختم ، شگفتا که آمد :

« الی متی وای خطاب اصف فیک و ای نجوی »

آخر ای آقای من ، با کدامین خطاب ترا بخواهم و راز دلم را چگونه با تو بگویم »؟

                                                     *

اینک این فریاد اشک آلود را

در کدامین سرزمین بیرون کنم

قامت خمیده ات را راست کن ای حبیب خدا ، ای پدر امت : یا رسول الله

پیکر افسرده زهرایت را در آغوش بگیر ! اشکها را از دیدگانش پاک کن ! پهلوی شکسته اش را مرحم بگذار!

گونه کبودش را نوازش کن ! قلب شسکته اش را التیام بخش .

 ای رسول خدا :

پیکر غرقه بخون «مجتبی (ع)را از مقابل چشمانش دور کن ! آن گل سرخ پر پر شده ، «علی اصغر » را از دست « حسین » اش بگسر !

مگذار که او چشمان غرقه بخون « عباس » را ببیند ، « علی اکبر » را نظاره کند ، «قاسم » دلاور زا ببیند که خونشان چگونه دشت نینوا را گلگون کرده است !

فعلی الاطایب من اهل بیت محمد و علی صلی الله علیهما و آلهما ، فلیبک الباکون و ایاهم فلیندب النادبون ،

از کنار شهدا ، دورش کن ، به او بگو که گریه اش را بس کند ، بگو که « فرزندش » می آید ، بگو که «او» از راه می رسد ؛ انتقام خونها را می گیرد ، شادمانی را بهمراه می آورد .

اللهم و سر نبییک محد صلی الله علیه و آله بروئیته و من تبعه علی دعوته و ارخم استکانتنا بعده

**

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

سر فراز باش ای ایران  . ای سرزمین دلیرمردان خدای جوی . ای سرزمین  استقلال آزادی و جمهوری اسلامی.

ای ایران اسلامی خدای را سپاس که با  مجد و عظمت تو فرزندانت به جهانیان نشان دادند که بدون تکیه بر بیگانگان با خود باوری  و حفظ هویت دینی و ملی  می توان علی رغم میل مدعیان و مستکبران جهانی به دانش و تولید علم رسید .کسب افتخار برای ایران عزیز توسط ملی گرائی خود باختگی و زیر پرچم بیکانگان سینه زدن نیست . ملیت ایرانی را جوانان خداجوی مسلمان ایرانی حفظ می نمایند نه آنان که تا فرق سر زیر لجنزار بیگانه پرستی فرو رفته و سر در آخور جهان خواران مستکبر دارند.

 دیگر جوانان وطن  گول ملی گرایان دروعین را نمی خورند که کوس رسوائیشان بر سر هر بازار زده شده .

غنی سازی اورانیوم و تولیید اورانیوم غنی شده بر تو و فرزندانت که تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در راه سر بلندی و افتخار ایران اسلامی  آنی غفلت نمی کنند و شبانه روز میکوشند  مبارک باد

ای ایران عزیز این  پیروزی  را در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله و سلم و فرزند عزیزش حضرت امام صادق علیه السلام  به قطب عالم امکان حضرت بفیه الله الاعظم امام مهدی روحی فداه و مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری  و شور آفرینان این حماسه پر افتخار که با تلاش خود موجبات این سر بلندی را فراهم کرده اند و مسلمانان  جهان بخصوص شهیدان انقلاب اسلامی که با خون خود ایران اسلامی را برای آزادی تقدیم کردند  تبریک و تهنیت عرض می کنم از درگاه قادر منان پیروزی و سربلندی روز افزون  ایران اسلامی و مسلمانان جهان را خواستارم .  

عرض تسلیت شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری علیه السلام

السلام علیک یا ابا محمد یا حسن بن علی العسکری

: « اِعْلمْ اَنَّ قلوبَ اَهْلِ الطّاعهِ وَالاِخْلاصِ نُزعَ اِلیکَ مِثلَ الطیرِ اِلی اَوکارها »»

« فرزندم مهدی بدان که دلهای مردمِ با خلوص و طاعت پیشه ، بسان پرنده ای که بسوی آشیانه پر میکشد ، بیتابانه و مشتاقانه راهی کوی تو اند .»

شب 8 ربیع الاول بود اسمان سامره رنگی دیگر داشت ،محل مشهور به عسکر در تب و تاب بود و بیقرار ، گویا قرار است جنایتی هولناک اتفاق افتد ، رفت و آمد مامورین حکومتی در محل عسکر سامرا با شبهای دیگر سامره تفاوت داشت ، نبض زمان می طپید ، و شب طولانی تر از شبها دیگر به نظر میرسید    وچشمها  خسته از ظلم و بیداد حکومت عباسیان ، همه خفته اند جزء چشمان باقی مانده خاندان وحی در محله عسکر که در این محله در حصرند .

آخر مگر چه شده که مامورین و دژخیمان حکومت محل را در کنترل خود گرفته اند حکومت از چه می ترسد و از چه چیز واهمه دارد ؟ آخر مگر نه این است که دژخیمان محله را در محاصره و کنترل دارند و صداها را خفه کرده اند از کسی صدائی بر علیه حکومت شنیده نمی شود .

چرا حکومت واهمه دارد و دژخیمانش در رفت و امدند ؟

آری حکومت خوب می داند که لایق رهبری جامعه اسلامی نیست و خداوند امامت و رهبری امت رادر خاندان وحی و از نسل زهرا (س) و علی (ع)قرار داده .حکومت عباسی غاصب مقام رهبری امت است .

 فرعون زمان  می داند که سر انجام صالحان وارث غدیرند و دست حکومت جباران وکاخ های ستمگران به دست یدالهی امام مهدی وارث غدیر ، فرزند امام حسن عسکری علیهما السلام قطع و تخریب خواهد شد .برای از بین بردن امام مهدی ویا ممانعت تولدش  جلوگیری از تحقق اراده خداوند قهار امام عسکری علیه السلام در حصر قرار داده است و مظلومانه به زهر جفایش شهید می نماید . تا اراده خداوند فهار تحقق پیدا نکند ، اما این خیالی باطل است  و او خواهد آمد و اراده تحقق پیدا خواهد کرد کاخ ستمگران تاریخ و جنایت کاران را منهدم و حکومت عدالت گستر جهان خود را بر اساس قرآن و سیره جدش رسول خدا(ص) ایجاد می نماید ، ودیگر اثری از ظلم و جور نخواهد بود .

آری با شهادت جانگداز امام حسن عسکری علیه السلام . امامت امام عصر حجه ابن الحسن العسکری آغاز می گردد .شهادت این امام بزرگوار را به وارث غدیر امام مهدی ْعج و غدیرباوران عاشورائی منتظر و همه بیدارگران و پاسداران مدافع اسلام (امت اسلامی) تسلیت عرض می نمائیم .

همانطور که امام عسکری خطاب به فرزندش فرمودند ما هم عرص می کنیم اماما ، قلوب مشتافان در ایران اسلامی وجهان  وقلوب همه انسانهای آزاده و عدالت خواه  جهان بیتابانه و بیصبرانه و مشتاقانه بسویت پر می کشد و از درگاه خداوند عاجزانه در خواست می دارند  الهم عجل لولیک الفرج و النصر

عرض تسلیت

ضایعه اسفناک زلزله لرستان در روزهای آغازین سال ۱۳۸۵ را به هموطنان گرامی به ویژه خانواده های آسیب دیده از این ضایعه مولمه تسلیت عرض می نمائیم