غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

فرا رسیدن ایام شهادت حماسه سرایان عاشورای حسینی تسلیت باد

 آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان 

  

  السلام علیک یا صاحب الزمان یا ححه الله علی خلقه  

مولا جان ایام عزاداری حماسه عاشورای حسینی  جدت شلام الله علیه فرا رسید و شیعیانت در این محرم  با عزاداری جدت سلام الله علیه و دیگر شهیدان از یاران با وفایش سلام الله علیهم به عزا می نشینند و همواره آرزوی فرج را دارند تا فرجت مرحمی باشد بر دل مادر داغدارت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها .   

مولا جان امسال نیز امت اسلامی همراه با فرارسیدن ایام عاشورای حسینی بار دیگر حمله دد منشانه یزیدیان زمان صهیونیسم بین الملل اسرائیل نا مشروع را از زمین و هوا و دریا به ملت مسلمان فلسطین در غزه را شاهدند و مظلومیت وغم شهیدان این حملات ددمنشانه را در دل دارند .  

اماما امت اسلامی و دین جدت با چراغ سبز بعضی از سران و حاکمان مسلط بر سرزمینهای مسلمین امثال شاه عربستان شاه اردن  شاه قطر و نخست وزیر ترکیه و نامه محرمانه نفوذیهای آمریکا در مصر  مورد هجوم  وحشیانه صهیونیسم بین الملل به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اذنابش قرار دارند . مولا جان امت اسلامی به پا خواسته و شیعیانت از در گاه قادر متعال فرجت را آرزومندند تا تو بیائی و اینهمه پریشانی و بی عدالتی را از جهان برداری  . 

مولا جان شیعیانت در حالیکه آرزوی ظهورت را از خدا طلب می کنند در برابر ظلم و بیداد صهیونیسم بین الملل را به رهبری آمریکا و اذنابش و مزدوران خود فروخته منافق در سر زمینهای اسلامی مردانه ایستاده اند و می ایستتند وادای وظیفه می کنند مولا جان شسعیانت و امت بیدار شده را در این پیکار با دشمن یاری بفرما . و مجدد عرض می نمائیم   

آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان   

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

 

بزرگ عید اسلامی غدیر خم مبارک باد

 

یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَاللّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ(سوره مائده آیه 67)

اى پیامبر، آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو نازل شده، ابلاغ کن و اگر نکنى پیامش را نرسانده‏اى. و خدا تو را از [گزندِ] مردم نگاه مى‏دارد. آرى، خدا گروه کافران را هدایت نمى‏کند. 

قال  رسول الله صلی الله علیه و آله : من کنت مولا ه فهذا علی مولاه

ایام ، ایام دهه عید بزرگ الهی ، روز ولایت و اما مت است .امروز روزی است که دین خداوند با بلاغ ولایت و امامت مولانا امیر المونین و یازده فرزند برومندش به جانشینی زسول خدا (ص)  و مجریان احکام قرآن معرفی شدهاند ، روز اتمام نعمت الهی است   این عید الهی  را به  ساحت مقدس آخرین حجت خدا و آخرین وارث غدیر و شما عزیزان و دیگر شیعیان آنحضرت و بیدارگران اقالیم قبله تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

میخواهم در این روز مقدس بیاد آنروز با صاحب ولایت و امامت  «غدیر »عرض تبریک و عرض ارادتی داشته باشم اما بغض راه سینه ام را بسته است .و از  اعمالم ، دلم نالان  و مالا مال از خون  است . من کجا این ناله ها را سر کنم ؟

کجا بهتر  از این ایام  که : جشن بیعت و بستن عهد و پیمان با آخرین وارث غدیر است

می خواهم  که سخن را با این خطاب آغاز کنم که : « ای مولای من » ن

ندائی  از درون  نهیبم می زند  که : ای وای برتو چگونه آن عزیز را مولای خود  خطاب می کنی  .  شرم نمی کنی ؟

آیا او مولای توست و تو اینگونه ای ؟     کدام بنده است که از سخن مولایش اینقدر نا فرمانی می کند ؟

 زشتی های اعمالم  ، ارتکاب گناه  ،  دیدن این همه منکرات  در جامعه اسلامی   وبی تفاوتی  هایم  نسبت به گناه و منکرات که موجبات آزردن   خاطر     ولی  خدا امام مهدی (عج)  است    ،    عدم احساس مسولیتم نسبت به جامعه ، و منطبق نبودن کردار و اعمالم   با سیره پیشوایان دین ،  امامان  معصوم   (علیهمالسلام ) ، عدم توجهم به دستورات فقهای  جامع الشرایط شیعه   که نایبان امام  معصوم اند    در عصر غیبت  ،  که بر من حجت اند .یکی یکی بخاظر میآیند  ، آنها که بیادم می آید ، از خود خجالت می کشم  که اورا مولای خود خطاب کرده ام ، آتش بجانم می ریزد  .آنقدر از خود بیزار میشوم که  آرزو  می کنم ، ای کاش پیش از این مرده بودم و بکلى فراموش مى‏شدم(سوریم مریم آیه 23)

با خود میگویم :  آن عزیز  ، که با ابلاغ ولایت او  ،  و امامان بعد از او ، زحمت همه انیاء الهی بخصوص  زحمات رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم درطول 25 سال  به بار می نشیند و دین اسلام کامل می گردد ، هدف خلقت تضمین می شود ، مولای خود می نامی  ؟

در حالیکه  : سیره آن امام  (ع)  را یاد گرفتی ولی  در عمل بکار نبستی  ؟

 برای به دست آوردن مال دنیا  حلال و حرام خدا را نا دیده می انگاری   از هر راهی کسب در آمد می کنی .در اعمال بندگی در برابر قادر قهار سهل انگاری می کنی  ، منافع خود را نسبت به منافع برادران مسلمانت مقدم می داری .

بجای  دفاع از ارزشهای دینی رضایت مردم را  بر رضای خداوند و رضایت مولایت مقدم می دارد .  و  در برابر هتاکی  ها ی دشمنان قرآن  نسبت  به ارزشهای والای  اسلامی  بی  تفاوت می گذری .

در مجالس   عروسی آن چنانی شرکت می کنی  و عمل خود را توجیه میکنی و با شرکت خود  مهر تائید به عمل منکر می زنی و حدود 4 ساعت از عمرت را تلف می کنی   لب فرو می بندی ، در حالیکه حال و حوصله نداری که در مجلس ذکر اهل بیت علیم السلام 2 ساعت عمرت    را   بگذرانی  و زود خسته میشوی و به ذاکرین اعتراض  می نمائی .

از غیبت برادران دیتیت  لذت می بری و غیبت را وصفش   ، می دانی  ، خود را توجیه می کنی   ،  واز خدا  حیا   نمی کنی .

 از مسولیتی که نسبت به جامعه اسلامی خود داری   ، تا کنون  کدام مسولیت  شرعی و قانونی را به خوبی انجام داده ای ؟

در برابر هجوم فرهنگی یا بهتر بگوئیم شبیخون   فرهنگی  دشمنان اسلام   به ارزشها اسلامی قرآنی  و و لایت  و امامت   (همین غدیر را که به جشن نشسته ای ) چه کرده ای ؟   با شبهه افکنی   و القای شبهات   دینی در میان  جوانان و جامعه اسلامی   در پاسخگوی به این شبهات چه گامهایی برداشته ای ؟ ! کدام مجلس پاسخگوئی را تشکیل داده ای ؟

در مقابله با این شبیخو ن فرهنگی که  « ولایت و امامت و فرهنگ عاشورا    و اخرین  امام  وارث غدیر   »را هدف گرفته  چه عکس العمل از خود نشان داده ای که این عمل شیطانی دشمن را خنثی سازی  ؟

چرا بعضا با عدم توجه به نقشه های دشمن    ،  ندانسته  یا دانسته با  دشمنان  اسلام و انقلاب  اسلامی همصدا شده   ، خبر های بی بی سی  و صدای آمریکا   و.. تحلیل های دروغ آنها را  که شنیده ای  ،  برای دیگران بازگو می نمائی   و در  شایعه  پراکنی  ها شریک میشوی ؟!

برای کسب در آمد «بیشتر »و  زر اندوزی اقلام مورد نیاز مردم مسلمان را که برادران تو  و یا  همنوعان تواند احتکار  و انبار کنی

ی کنی   و آنها گرانتر می  فروشی     و   اورا مولای خود می نامی ؟ !

با توجیه قانون عرضه و تقاضا و قیمت دلار ، اجناس ارزان خرید خود را  با قیمت چند برابر خرید  به خلق اله می فروسی    و بازار مسلمین  را آشفته می کنی  و نان سفره آنان را با هزار نیرنگ  می ربائی   و   در سفره خود می نهی   ،  در صف اول  نمازجماعت هم حاضر میشوی  ؟ 

در مسند امور مسلمین می نشینی    و هر پنجشنبه  ها  بعد ظهر برای زیارت قبور شهدا به گلزار شهدا ی شهر  می  روی  ، و  آنهمه منکرات را در آنجا می بینی و هیچ روی خود نمی آوری و خوشحال از اینکه قبور شهداء را زیارت کرده ای ؟

مگر    نه    اینست که همین شهدای گلگون کفن که رهروان حقیقی راه ولایت و امامت اند     در راه دفاع از ارزشهای اسلام جان خود را نثار کردند  واز جامعه اسلامی دفاع کردند ودرس عملی امر به معروف و نهی از منکر را به همه ما   یاد دادند و بفرمان نائب امام زمانشان خمینی بت شکن   (ره)    که درود خدا بر  او باد  ، گوش فرا   دادن    و شهبد شدند .از    شهدای عزیز  خجالت نمی کشی ؟

از بازار شهر عبور می کنی    و زنهای مسلمانی    را می بینی  که   به  عنوان فروشنده مشغول معاملعه  اند   ولی بعضا    ارایشکرده    ، بی حجاب   و بد حجاب اند    فرزندان تو   و دیگر جوانان مسلمان  برای خرید به آنان مراجعه می کنند   ،  بازهم بی تفاوت از کنار آن می گذری و  خود را پیرو امیر مومنان  علی علیه السلام و آهرین وارث غدیر  حضرت امام مهدی می دانی ؟

این همه توصیه و سفارش  از امامان معصوم علیهم السلام توسط فقهای شیعه (مراجععالیفدر جامع اشرایط ) که    به  حکم آخرین وارث غدیر امام عصر (عج) :  و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواة حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله علیهم.

دستوراتشان بر  پیروان اهل بیت علیهم السلام  واجب است   ، در مورد انجام وظائفت در عصر غیبت و در خصوص امور جامعه اسلامی ... و امر به معروف و نهی از منکر می شنوی  ،  بازهم   بی خیالی و  حورا پیرو امام می دانی ؟

و ... اعمال خود را مرور می می کنم ، خود را گناه کار و عافل از وظیفه  دانم   .از خود   و خدای خود خجالت می کشم بفکر فرو می روم ناگهان   آیاتی   از کلام الله  به ذهنم خطور می کنند که : قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

بگو : ای بندگان من که در ظلم به   خویستن    زیاد روی کرده اید از رحمت خدا نومید مشوید   در حقیقت خداوند همه گناهان را می بخشد که امرزنده و مهربان است .

وإنی لغفار لمن تاب وآمن وعمل صالحا ثم اهتدى ) طه 82 )

و بدرستیکه من بخشنده و آمرزنده ام برای کسانی که توبه کنند و بازگشت به گناه نداشته باشند و ایمان بیاورند و واجبات را انجام دهند و از محرمات دوری نمایند (و آنچه از همه مهمتر است   ) راه (مستقیم )هدایت  را بیابند .

یافتن  راه هدایت  همانا  شناخت  صاخبان ولایت و امامت غدیرند  که اسلام با پذیرفت ولایت آنان کامل شده است .

با توجه  این آیات شریفه به شرط  (پذیرفتن ولایت امیرمونان و امامان معصوم سلام الله علیم و عدم باز گشت به گناه و غفلت) . و امید به کرم خداوند غفار در این روز مقدس غدیر ، رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم و امیرالمونین  علی بن ابطالب علیه السلام و دیگر ائمه معصومین را واسطه  قرار می دهم واز گناهان بیشمارم   و غفلتهای فراوانم در ادای وظائف دینی اجتماعی ،  به پیشگاه  حضرت احدیت توبه می کنم ، می دانم که وعده  خدا حق است و با توبه ام   را می پذیرد و گناهانم را می آمرزد.

عرض می کنم مولای من  گرچه  ، در غدیر نبودم  تا با فرمان خدا و رسولش با تو  بیعت کنم  ، اینک در عصر تاریکیهای غبیت فرزندت مولانا المهدی (عج)که آخرین وارث غدیر است  با آنحضرت دست بیعت می دهم و عهد و پیمان می بندم تا با عمل به تکایف از ارزشهای اسلامی تحت اشراف فقهای  شیعه   ،   به ویژه   ولی فقیه زمانما ن  حضرت امام خامنه ای مد ظله   که امت اسلامی  و شیعیانت را را بسوی  کتاب خدا و آخرین حجت خدا  می خواند   و  به حکم امام زمان که فرمود :  و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواة حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله علیهم و به حکم , معص.م که فرمود  :فاما من کان من الفقهاء صائناً لنفسه ، حافظاً لدینه مخالفاً علی هواه ، مطیعاً لامر مولاه ، فللعوام ان یقلدوه .
«هر کدام از فقها که نگهدارنده نفس خود از انحراف و گناه ، و نگهبان دین خود و مخالف هوای نفس خود و مطیع فرمان مولایش خداست ، بر مردم لازم است که از او تقلید کنند.›› (احتجاج طبرسی، ج2، ص263)

به  قدر استطاعت و توانی که دارم دفاع نمایم و توطئه های دشمنان اسلام و قرآن و لایت را حنثی نمایم و امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهم و رضایت مخلوف را بر رضایت خالق ترجیح ندهم  و هیچگاه  مناقع مسلمین را فدای منافع شخصی خو دننمایم .و ازدرگاه ودر بازار مسلمین  اخلال نکنم   و در وظائف اجتماعی  مه به عهده گرفته ام کوتاهی نکنم ودر کار برادران دینی ام کارشکنی نکنم  از درگاه باریتعالی عاجزانه درخواست توفیق    و ثبوت قدم را  دارم   ،  مولا جان   شماهم دعایم بفرمائید که دعایت را خداوند اجابت می کند . استغفرالله ربی و اتوب الیه  

                                                                                                                                                          اللهم عجل لولیک الفرج والنصر