غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

ویژه نامه شهادت امام سجاد علیه السلام ١٣٩٠

بسم الله الرحمن الرحیم

لاله سرخ شهادت تن تبدار من است * * * چشمه فیض خدا چشم گهر بار من است

حافظ خون پیام شهدای ره دین    *** لب گویای من و دیده خونبار من است

آنکه در کرببلا بود انیس پدرم     ** * درره شام بلا مونس و غمخوار من است

از غم اصغر و اکبر جگرم می سوزد * * * آه از این غم که خداوندخبر دار من است

فرا رسیدن 25 محرم (بروایتی) سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،

حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام را به محضر امام عصر حضرت

 حجة ابن الحسن عسکری

علیه آلاف التحیة و السلام و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض مینماییم .

ایام شهادت چهارمین وارث غدیر و پیام آور حماسه عاشورا حضرت 

امام سجاد علیه السلام را به ساحت مقدس آخرین وارث غدیر حضرت امام مهدی عج و عموم شیعیان آنحضرت تسلیت عرض می نمایم . 

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

صهیونیست های افراطی یک مسجد رادر بیت المقدس به آتش کشیدند


صهیونیست های افراطی با حمله به مسجدی در قدس اشغالی این مکان مقدس را به آتش کشیدند.
شماری از شهرک نشینان افراطی روز گذشته مسجدی را در قدس اشغالی به آتش کشیدند.
این آتش سوزی به یکی از اتاق های مسجد آسیب بسیاری وارد کرد. هتک حرمت اماکن مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی 48 در حالی صورت می گیرد که مسئولان رژیم صهیونیستی هیچ اقدامی برای مقابله با صهیونیست های تندرو انجام نمی دهند.
رژیم صهیونیستی نه تنها به مقابله با اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست ها نمی پردازد بلکه خود ارتکاب اینگونه اقدامات را تشویق می کند به عنوان مثال مقامات این رژیم اخیرا در تازه ترین اقدام نژادپرستانه خود پخش اذان در مساجد را ممنوع کرده اند.
همچنین، دو نماینده صهیونیست با قصد اهانت به مسجدالاقصی روز گذشته از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند.این نمایندگان هدف از این اقدام تنش زا را اعتراض به بسته شدن باب المغاربه اعلام کردند چرا که بستن این در مانع ورود یهودیان به مسجد الاقصی می شود.روزمامه کیهان ۲۴اذر .

 فاجعه غیر انسانی آتش زدن مسجد توسط صهیونیستهای فلسطینی در قدس را قلوب امت اسلامی را جریحه دار نموده است گرچه این اولین بار نیست که صهیونیستهای فلسطین اشغالی مرتکب چنین جنایت هائی بوده اند .آنان دستهایشان اغشته به خون ملت بزرگ فلسطین است . ولی متاسفانه بعضی از رژیمهای مدعی اسلامی در کشورهای عربی  خفقان گرفته و سکوت مرگباری خود را در این فاجعه و دیگر فجایعی که صهیونیستها مرتکب شده اند و میشوند ادامه داده اند . بخصوص باید به اتحادیه کشور های اسلامی که در بست در خدمت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا می باشند گفت :  اسرائیلیها مساجد مسلمانان را به آتش می کشند و خون مردم مسلمان فلسطینی را می به زمین ریزند و خانه و کاشانه آنان را خراب می کنند آنان را از از وطن بیرون می کنند خفقان گرفته اید ولی به خواست و تمایل آمریکا و اسرائیل نامشروع بر علیه کشور مسلمان سوریه که در برابر جنایات اسرائیل ددمنش در دفاع از ملت فلسطین مقاومت می کنند ومدافع حریت وعزت  مسلمانان است اورا از اتحادیه عربی خارج می کنید واز او میخواهید که مثل خودتان در خدمت آمریکا و اسرائیل ددمنش قرار گیرد .این را بدانید که خیانت رژیمهای آل سعود ، آل خلیفه و قطر و یمن و اعضای اتحادیه کشورهای عربی نسبت به اسلام و مسلمین بخصوص در کشورهای عربی فراموش نخواهد شد و روزی که چندان دیر نیست در دادگاه امت اسلامی محاکمه و مجازات خواهید شد و آمریکا و کشورهای غربی و اسرائیل هیچ کاری برایتان نخواهد کرد همانطور که  قذافی و محمد رضا پهلوی و مبارک را فراموش کردند و از جنایات آنان نیز تبری جستتند و مرگ آنان را به مشورهای ایلامی تبریک گفتند .

این فاجعه غیر انسانی و اهانت به اسلام ومسلمین جهان را به پیشگاه مقدس حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و امت اسلامی و آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . 

آسمان می گرید چرا ؟

 آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان 

 منبع : http://etre-yas.ir

نمایشگاه طلوع به مناسبت شهادت حضرت امام حسین (ع)و یاران باوفایشا

باسمه تعالی 

قصد نوشتن  مطلبی  در خصوص عاشورا و غدیر و انتظار داشتم در مشاهده پیوندهای وبلاگ  نام وبلاگ انتظار سرخ به این آدرس رسیدم:    http://entezarsorkh.blogfa.com 

 نظرم را جلب نمود از حسن انتخاب و سلیقه مدیریت لذت بردم و لذتم وقتی افزوده شد که  نمایشگاه طلوع"به مناسبت شهادت حضرت امام حسین (ع)و یاران باوفایشان"غرفه اول:تالار عبور. نظرم راجلب کرد مطالبی جالب و جذاب و در خورتوجه بود که حکایت از عشق مدیر وبلاگ به اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین دارد این نمایش نامه شاید در نوع خود بی نظیر و یا کم نظیر باشد(البته به نظر این حقیر) .مناسب دیدم خود قلم را رها کرده و همین نمایشنامه را با رعایت امانت  کپی کنم تا مشاهدین گرامی وبلاگ : غدیر - عاشورا - انتظار استفاده نماید .اینک نظرتان را به مطالب نمایشگاه جاب می نمایم 

ملتمس دعا اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . 

نمایشگاه طلوع"به مناسبت شهادت حضرت امام حسین (ع)و یاران باوفایشان"غرفه اول:تالار عبور

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد.

 تصمیم گرفتیم با نمایشگاه طلوع به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش میزبان شما عزاداران سالار شهیدان باشیم.

امیدواریم مورد قبول اقا و سرورمان امام زمان (عج) قرار بگیرد .

***فلسفه قیام  حضرت ابا عبدالله حسین (ع) را در سخنان آن حضرت ،در آغاز حرکت از مدینه و موضع گیری ایشان در برابر حوادثی که در منزلگاه های میان راه روی داده است میتوان یافت .

 

***در این مجموعه سعی شده است ضمن آگاهی از نام منزلگاه ها و مسیر تقریبی حرکت امام حسین (ع)از مدینه تا کربلا با اهداف و دید گاه های آن حضرت آشنا شده و مختصری  از وضعیت سیاسی و اجتماعی آن عصر بیان شود.

 

با ما همراه باشید با قافله امام حسین علیه ا لسلام:

همراه با سید الشهدا (ع)از مدینه تا کربلا:

غرفه اول

تالار عبور:

متن غرفه اول برگرفته از وقایع است که در مسیر حرکت امام حسین (ع) و یارانشان از مکه تا سرزمین کربلا ، اتفاق افتاده است .در این مسیر منزلگاه های مختلفی قرار داشت که در هر کدام از آنها اتفاقات و بیاناتی از امام حسین (ع) نقل شده که هر کدام برگی از تاریخ محرم سال شصت و یک هجری را تشکیل داده است....

(در ادامه مطالب ما را همراه باشید....)

ادامه مطلب ...