غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

صهیونیست های افراطی یک مسجد رادر بیت المقدس به آتش کشیدند


صهیونیست های افراطی با حمله به مسجدی در قدس اشغالی این مکان مقدس را به آتش کشیدند.
شماری از شهرک نشینان افراطی روز گذشته مسجدی را در قدس اشغالی به آتش کشیدند.
این آتش سوزی به یکی از اتاق های مسجد آسیب بسیاری وارد کرد. هتک حرمت اماکن مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی 48 در حالی صورت می گیرد که مسئولان رژیم صهیونیستی هیچ اقدامی برای مقابله با صهیونیست های تندرو انجام نمی دهند.
رژیم صهیونیستی نه تنها به مقابله با اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست ها نمی پردازد بلکه خود ارتکاب اینگونه اقدامات را تشویق می کند به عنوان مثال مقامات این رژیم اخیرا در تازه ترین اقدام نژادپرستانه خود پخش اذان در مساجد را ممنوع کرده اند.
همچنین، دو نماینده صهیونیست با قصد اهانت به مسجدالاقصی روز گذشته از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند.این نمایندگان هدف از این اقدام تنش زا را اعتراض به بسته شدن باب المغاربه اعلام کردند چرا که بستن این در مانع ورود یهودیان به مسجد الاقصی می شود.روزمامه کیهان ۲۴اذر .

 فاجعه غیر انسانی آتش زدن مسجد توسط صهیونیستهای فلسطینی در قدس را قلوب امت اسلامی را جریحه دار نموده است گرچه این اولین بار نیست که صهیونیستهای فلسطین اشغالی مرتکب چنین جنایت هائی بوده اند .آنان دستهایشان اغشته به خون ملت بزرگ فلسطین است . ولی متاسفانه بعضی از رژیمهای مدعی اسلامی در کشورهای عربی  خفقان گرفته و سکوت مرگباری خود را در این فاجعه و دیگر فجایعی که صهیونیستها مرتکب شده اند و میشوند ادامه داده اند . بخصوص باید به اتحادیه کشور های اسلامی که در بست در خدمت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا می باشند گفت :  اسرائیلیها مساجد مسلمانان را به آتش می کشند و خون مردم مسلمان فلسطینی را می به زمین ریزند و خانه و کاشانه آنان را خراب می کنند آنان را از از وطن بیرون می کنند خفقان گرفته اید ولی به خواست و تمایل آمریکا و اسرائیل نامشروع بر علیه کشور مسلمان سوریه که در برابر جنایات اسرائیل ددمنش در دفاع از ملت فلسطین مقاومت می کنند ومدافع حریت وعزت  مسلمانان است اورا از اتحادیه عربی خارج می کنید واز او میخواهید که مثل خودتان در خدمت آمریکا و اسرائیل ددمنش قرار گیرد .این را بدانید که خیانت رژیمهای آل سعود ، آل خلیفه و قطر و یمن و اعضای اتحادیه کشورهای عربی نسبت به اسلام و مسلمین بخصوص در کشورهای عربی فراموش نخواهد شد و روزی که چندان دیر نیست در دادگاه امت اسلامی محاکمه و مجازات خواهید شد و آمریکا و کشورهای غربی و اسرائیل هیچ کاری برایتان نخواهد کرد همانطور که  قذافی و محمد رضا پهلوی و مبارک را فراموش کردند و از جنایات آنان نیز تبری جستتند و مرگ آنان را به مشورهای ایلامی تبریک گفتند .

این فاجعه غیر انسانی و اهانت به اسلام ومسلمین جهان را به پیشگاه مقدس حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و امت اسلامی و آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://etre-yas.ir

با سلام
با مطالبی تحت عنوان:
استجابت دعا
مسلمان شدن یک بهایی در تعزیه خوانی
قالــب های حجاب برای وبلاگ
شهادت سوپر استار سعادت آباد
دل نوشته یک مادر برای فرزند مفقودش
شیعه یعنی یک بیابان بی کسی
بــــــــــــــــــــــــــه روزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
ومنتظر حضور گرم و امید بخش شما هستیــم
ما رو از نظرات وانتقادات ارزشمند خود بهره مند سازید[گل]
التماس دعا

حامد دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ http://www.vela110.blogfa.com


اللهم عجل لولیک افرج بحق خانم حضرت زینب
سلام دوست من
با یه مطلب جدید به روزم
لطفا تشریف بیارین و منو از نظرات سازندتون محروم نکنید
یا علی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد