غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

اربعین حماسه انسانی عاشورای حسینی تسلیت باد

http://www.tebyan.net 

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین  

اجرک الله بقیت الله  

ایام اربعین حماسه عاشورای حسینی را به پیشگاه مقدس آخرین وارث غدیر و وارث خون شهیدان حضرت امام مهدی عج الله تعالی فرجه و امت اسلامی بخصوص شیعیان آنحضرت تسلیت عرض مینمایم.  اللهم عجل لولیک الفرج والنصر       

      

روز ۲۲ بهمن روز پیروزی مبارک باد

بسم الله الرحمن الرحیم

ای ایران اسلامی ، ای معبد یاران با وفای امامت و ولایت ، ای مرکزیت اعلام پیام رسول خدا (ص) در غدیر به جهانیان  ، ای دژ محکم غدیر باوران عاشورایی منتظز وآرزومندان شهادت . .ای وطن عزیز ، ای ایران اسلامی سر فراز که چون کوهی استوار در برابر توطئه دشمنانت و دشمنان دین خدا ایستاده ای ، ای ایران ، ای مامن و ماوای یاران رسول الله و انصار امیر المومنین و انصار فاطمه و حسنین و. ای ایران ای مسکن و دژ پایدار یاران امام مهدی (عج) در عصر غیبت .

مستکبران و ظالمان و قداره بندان بین المللی و مصهیونیسم فقط و فقط به خاطر اینکه کشوری آزاده و متعلق به قطب عالم امکان امام عصر (عج) هستی با تو سر ستیز دارند . اما تو آسوده باش که خدا حافظ تو است زیرا که در غدیر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم مدافعین دین خدا و ولایت و امامت را دعای خیر نموده ( مادام که در خط ولایت و امامتی و مامن یاران غدیر و ماوای عاشورائیان حسینی و وطن منتظران حکومت جهانی که خدا وعده اش را داده باشی ) هیچ قدرتی نمی تواند به تو و ساکنین تو گزندی برساند .

تلاش درخشان امت اسلامی که تورا به عنوان وطن بر گزیده اند و به پیروزی انقلاب اسلامی ات منجر شد غم سالها شکنجه و مصیبت را از دلها زدود و پیام آور نجات مومنای گشت که دعاها و ضجه ها و ناله هاشان با راز و نیاز و دعای امامشان پیوند خورد که کروبیان را نیز به جنبش در آورد و ملایک را با سروش خویش همصدا نمود و شاهدانی از شهیدان نیز بر صداقت و ایمانشان به شهادت طلبید و دریای رحمت الهی را به جوشش در آورد و پیروزی ربانی را بر قامت خویش و قامت تو پوشانید و پیروزی بر بلندای پرچم اسلام را بر ملک امام عصر ارواحنا فداه به اهتزاز در آورد .

هزاران سپاس خدای را که ما را بر این هدایت منت نهاد  که ما خود راه و روش هدایت نمی دانستیم اگر او بما نمی نمود (الحمد لِلله الذی هدانا لِهذا و ما کنا لِنًتهدیَ لو لا انَ هدانا الله اعراف 43) چه نصری ، نصرتی خدایی ، عزت آفرین و رهایی بخش (و یَنصُرَکَ الله نصراً عزیزا .فتح 3).بر مبنای مشیت بالغه الهی (روم 5) از جانب بهترین یاور ، بهترین مولا ، الله (بَلِ الله مولاکم و هو خیرُالناصرین (آل عمران 150).

سر نوشت مکتوم ، یک امت بود انقلاب خونبار ما ، امتی که وقتی خود را از دامان طاغوت بیرون آورد و در میدان سنتهای الهی به یاری دین خدا کشاند به نتیجه آن نیز دست انداخت که پیروزی حتمی الهی بود و وعده او که نه تنها پیروزی بلکه استواری هر چه بیشتر گامهای او و مجاهدان در سبیل پیروزمند خدایی نیز بود (یا ایها الذین آمنوا اِن تَنصُرُوا الله یَنصُرکم و یُثبت اقدامکم سوره محمد ً ـ 7). و همانجا نیز نشانشان داد که از پشتهای بهم چسبیده و متحد کافران نهراسید که وقتی او اراده نصرت شما را کند ، چه کسی می می تواند اراده مخالف او را داشته باشد ؟ مگر ممکن است ( اِنْ یَنْصُرْکُم الله فلا غالبَ لکُم . آل عمران ـ160)

خداوند  پر قدرت و نیرومند و عزت بخش است و یاورانش را قطعاً و حتماً یاری و نصرت می دهد .(وَلَینْصُرن الله من ینصُرُهُ ان الله لَقَوَیُُ عزیز . حج ـ40) . هیچکس جلو گیرش نیست که هلاکشان می کند و بی یاور و تنهاذ می مانند و کسی به کمکشان نمی آید .( اهلکنا هم فلا ناصر لهم . محمد ـ 13)

این امت بارها از زبان  قرآن شنیده است که چگونه لشکریان ابرهه را با دانه های  ریگ با منقار پرندگانی کوچک ، هلاک کرد .

و شنیده است که : چگونه  خدایش لشکریان فرعون را در دریای نیل غرق کرد .

چگونه خدایش به یاری نوح شتافت و او کشتی اش و آنان که سوار کشتی بودند نجات بخشید و دشمنان دین خدا را با آب به هلاکت رسانید و .

با چشم خود دیده است که خدایش چگونه با دست خالی بر دشمن تا بن دندان مسلح با هدایت و رهبری رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (قدس سره ) پیروز گردانیده است ، و دیده و با جان خود لمس کرده است که در جنگ تحمیلی خدای متعال چگونه امت اسلامی ایران را بر قوای خصم که ازحمایت ابر جنایتکاران شرق و عرب برخودار بوده پیروز کرده است .

پس باید که انقلاب اسلامیمان را با منش اسلامی تداوم بخشیم و از پای ننشینیم و این نعمت الهی را پاس بداریم که انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان غدیر باور  درس گرفته از حماسه عاشورا و چشم به راهان امام عصرن است وباید گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین در عصر غیبت از انقلاب شکوهمند اسلامی حفاظت کرده و آن را به دست صاحب اصلیش حضرت امام مهدی (عج) بسپاریم و عرض نمائیم : اماما همانطور که فرمودید در مسایل دینی و اجتماعی به فقهای شیعه مراجعه کردیم و گوش به فرمان نایبان عامت در عصر غیبتت به ویژه امام خمینی (ره)  در برابر طاغوتیان ایستادیم و با بیرون راندن دشمن انسانیت (آمریکای جنایتکار ) و دست نشاندگانش از پایگاه تشیع ،  از دین خدا پاسداری کردیم و این انقلاب اسلامی را که نتیجه باورهای اسلامیمان بود با تائیداتت و به کمک خدا وند به پیروزی رسید و اینک به ارمغان تقدیم کرده و

 دل بکف بگرفته در راهت بجان آماده ایم .

ای ایران عزیز  زره زره خاکت آغشته با عطر خون دلاور مردانی است که در راه خدا اللهُ اکبر گویان با طاغوتیان مبارزه کرده و شربت گوارای شهادت را نوشیده اند .و با خدا معامله کرده اند . اگر طاغوتیان شیطان صفت آمریکائی ، اسرائیلی و اروپائی و اذنابشان بر علیه تو متحد شوند نمی توانند گزندی به تو برسانند . خدا با تو است و کسی که خدا را دارد از هیچکس واهمه ندارد و روز 22 بهمن باز هم ملت بزرگ ایران با لبیک به فرمان مقام معظم انقلاب اسلامی ایران عاشقانه با حضور خود در راه پیمائی  مشت محکم دیگری بدهان دشمنان انسانیت صهیونیسم بین الملل خواهد زد . (این مقاله قبلاٌ بمناسبت 12 فروردین 1385 تهیه و در همین وبلاگ درج شده است ) اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

ماهواره امید

تجلی اقتدار ملی و اقتدار علمی و اراده فولادین فرزندان رشید حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای مدظله العالی (عاشقان ایران اسلامی ) در فتح قله های علمی و سیاسی بخصوص در برنامه موفقیت آمیز پرتاب ماهواره (( امید)) بجهانیان نشان داده شد .این پیروزی درخشان علمی بر قامت رسای امت اسلامی مبارک باد .اللهم عجل لولیکح الفرج والنصر   

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مبارک باد

دهه فجر

 ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر امت اسلامی ایران و جهان مبارک باد  

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر