غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

ویژه نامه شهادت امام سجاد علیه السلام ١٣٩٠

بسم الله الرحمن الرحیم

لاله سرخ شهادت تن تبدار من است * * * چشمه فیض خدا چشم گهر بار من است

حافظ خون پیام شهدای ره دین    *** لب گویای من و دیده خونبار من است

آنکه در کرببلا بود انیس پدرم     ** * درره شام بلا مونس و غمخوار من است

از غم اصغر و اکبر جگرم می سوزد * * * آه از این غم که خداوندخبر دار من است

فرا رسیدن 25 محرم (بروایتی) سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،

حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام را به محضر امام عصر حضرت

 حجة ابن الحسن عسکری

علیه آلاف التحیة و السلام و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض مینماییم .

ایام شهادت چهارمین وارث غدیر و پیام آور حماسه عاشورا حضرت 

امام سجاد علیه السلام را به ساحت مقدس آخرین وارث غدیر حضرت امام مهدی عج و عموم شیعیان آنحضرت تسلیت عرض می نمایم . 

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

نظرات 1 + ارسال نظر
راز خون چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://razekhoone.blogfa.com/

سلام ، با پست "اس ام اس های مخصوص شب یلدا " منتظر حضور گرم شما هستیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد