غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

غدیر - عاشورا - انتظار

عقیدتی - سیاسی (اسلامی) به وبلاگ خودتان خوش امدید

خدایا !

خداوندا اینک که بشریت در گرداب بلاها و مصایب گرفتار است و کفر جهانی صهیونیسم بین الملل در جهان بیداد میکند و نا خدای کشتی حیات را ظاهر کن . خدایا اجازه ظهور ولی و حجتت امام مهدی را عج را امضاء فرما این جمعه را روز حضور و ظهورش قرار بده .

و همچنین ای مهدی عزیز ای خجت و جانشین خدا در زمین ای پور عسکری فرزند نرجس  بپا خیز و ما را حیات بخش چشممان گریان است و قلبمان از عشق تو و عدالت تو سر شار

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مشکی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ب.ظ http://rahe-noor.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،
تنها چیزی که می تونم بگم اینه که خدایا! هر چی زودتر در فرج آقا تعجیل کن.

آمده ام تا یوسف بخرم جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ق.ظ http://www.aghabia.blogfa.com

سلام بر مهدی بهار دلها
سلام بر منتظران مهدی......
آغاز دوره های ویژه اعتقادی با یاری خدا و حجتش مهدی (عج)
ما قصد درایم به حول و قوه الهی و البته با عنایات خاصه حضرت بقیت الله العظم روحی فداک دوره های وی‍ژه اعتقادی ( توحید ، خداشناسی، نبوت، امامت عامه و خاصه، معاد، رجعت، تعریف شادی و مصادیق شادی در اسلام، تصوف، بهائیت، وهابیت، زرتشت، مسیحیت و....) روبرگزار کنیم .
روش کار هم به این صورت است که:
جزوات و مطالب مربوط به هر بحث به همراه لینک سخنرانی رو در وبلاگ قرار میدیم و دوستان هم مطالب رو می خونند و سخنرانی ها هم رو دانلود می کنند و خوب گوش می دهند و فکر می کنند تا به نتیجه برسند و در آخر اگر سوالی داشتند می تونند در قسمت نظرات عنوان کنند و ما هم در اسرع وقت سوالها رو با استفاده از اساتید فن و مجرب جواب میدیم.
و کار شروع شد اولین مبحث اعتقادی توحید و شناخت معرفت الله ، سخنرانی ها بسیار ساده است و همه مردم می تونند خوب استفاده کنند و خدای خودشونو خوب بشناسند تا بتونن اطاعتش کنند
لطفا به دوستان دیگر خود نیز اطلاع دهید تا افراد بیشتری بتونند استفاده لازم رو ببرند و هم برای خودتون ثواب بخرید به همین راحتی.
یا علی.
اللهم عجل لولیک الفرج .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد